حمیدرضا پورنوروز
سرپرست کاروان راهیان نور شهید ضرغام تهران/
علیرضا امیری گفت: ایام عید نوروز به این مناطق می آیم تا شادی هایمان را با این شهدا تقسیم کنیم چون شادی های امروزمان را از قبال سختی های دیروز آنها داریم.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۵۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، علیرضا امیری مسئول کاروان شهید ضرغام تهران در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد:این کاروان راهیان نور که آنها را همراهی می کنم بالغ بر 5 اتوبوس بیش از 200 نفر متشکل از هر رنج سنی بخصوص قشار جوان شامل می باشد.

وی تصریح کرد: اولین سالی که در این مناطق عملیاتی حضور پیدا کردم بصورت انفرادی بود و حال و هوای که این مناطق توانست به من القاء کند را حیف دانستم دیگران نتوانند استفاده کنند، لذا از آن وقت به بعد خانواده ها را به صورت کاروان های راهیان نور به این مناطق زیارتی می آورم.

وی افزود: هدف از راه اندازی این کاروان ها آشنا کردن مردم به فرهنگ شهادت و رشادت طلبی های رزمندگان اسلام است و برای درک بهتره زندگی شهدا نیاز است که مردم از اماکن متبرکه دیدن کنند.

علیرضا امیری با بیان اینکه هر سالی که با راهیان نور به این زیارتگاه های شهدا می آیم جذابیت این مکان برایم بیشتر می شود؛ عنوان کرد: توسط همین کاروان های راهیان نور باعث شده بعضی ها تحولی در روش زندگیشان پیش آید و آن جوانان هم دیگران را ترغیب می کنند که به این یادمان ها بیایند.

این مسئول تاکیید کرد: ما ایام عید نوروز به این مناطق می آیم تا شادی هایمان را با این شهدا تقسیم کنیم چون شادی های امروزمان را از قبال سختی های دیروز آنها داریم.

وی در آخر گفت: من به مردم توصیه می کنم که این مکان های زیارتی را از دست ندهند چون دشمنان با وجود این زیارتگاه ها نمی توانند فرهنگ ایثار و شهادت را از وجود مردم پاک کنند و تا ابد این ارزش جاودانه خواهد ماند.

ارسال نظرات