خبرهای داغ:
«سفری از جنس نور»/26

احمدوند: 330 ملایری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: با فرا رسیدن سال نو 330 نفر از ملایر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۴۰
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محسن احمدوند بیان داشت: 330 نفر از داوطلبان امروز از ملایر در قالب هفت اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

وی اعزام راهیان نور را یکی از بزرگترین کارهای فرهنگی خواند و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم کار فرهنگی کردهو مردم را هرچه بیشتر با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم باید از ظرفیت اردوهای راهیان نور استفاده کنیم.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: سفر به راهیان نور یکی از سفرهای معنوی بزرگ بوده که در این سفرها جوانان ارتباط خاصی با شهدا پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: برای اسکان زائران راهیان نور ملایر دو اردوگاه شهید مسعودیان و شهید محلاتی در مسیر برای برادران و خواهران و مسجد علی ابن ابیطالب(ع) در نظر گرفته شده است.

احمدوند گفت: طی این چهار روز مسافران به اکثر مناطق عملیاتی جنوب کشور از جمله چزابه، فتح المبین، شلمچه، شوش، منطقه عملیاتی کربلای 4 و کانال کمیل اعزام می‌شوند.

وی از شرکت مسافران در یک رزمایش خبر داد و بیان کرد: یکی از برنامه‌های معنوی این سفر حضور در معراج شهداست که تمامی مسافران در معراج شهدا حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار