خبرهای داغ:
مسئول کمیته خادمین شهدای شهرستان تاکستان گفت: شهداء خودشان متحول شدند و درجامعه ومردم تحول ایجاد کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۲۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
روح اله رحمانی مسئول کمیته خادمین شهدای شهرستان تاکستان در گفت و گو با خبرنگارستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه ناحیه تاکستان در حاشیه اردوی راهیان نور گفت: سلام بر آنهایی که سنگرهای نبرد را تبدیل به مساجد ومیدان های جهاد را با بانگ تکبیر، محبط ملائکه الله نمودند، سلام بر مردانی که پاهایشان درغلظت تاریکی میدان های مین جاماند اما از قافله حسینیان جا نماندند.

وی در ادامه با اشاره به این که شهداء خودشان متحول شدند و در جامعه و مردم تحول ایجاد کردند وعزت، سربلندی وشرف به مادادند، تصریح کرد: این عملیات بزرگ و فرهنگی راهیان نور در جهت آشنایی ، شناخت وارتقاء آگاهی زائرین و مخصوصاً جوانان امروز جامعه از این تفکر و فرهنگ عاشورایی  می باشد.

رحمانی تصریح کرد: ارتباط  و انتقال این فرهنگ برای حفظ  ارزشها و در مسیر تحقق این آرمان ومیراث ارزشمند است.

مسئول کمیته خادمین شهدای شهرستان تاکستان گفت: با ایجاد این حماسه و ایثارهمچون مشعلی فروزان فرا روی نسل جوان قرار گیرد، و یک پل ارتباطی نسل نو و جوان با شهداء و نسل قبل از خودشان که مایه افتخار بودند در جهت سرباز گیری برای ولایت و زمینه ظهور حضرت ولیعصر(عج) باشد.

 وی یادآور شد: تمام تلاش و ترس دشمنان قسم خورده هم این است که این فرهنگ وتفکررا از جوانان ما بگیرد و ما باید به این امرتوجه کنیم .

مسئول کمیته خادمین شهدای شهرستان تاکستان درخاتمه خاطر نشان کرد: برنامه ریزی در جنگ نرم،این جنگ تمیز و بهداشتی و بدون خون ریزی که به صورت آرام آرام پیچ و مهره اعتقادی ما  را شُل می کند وادبیات ایستادگی و مقاومت با تغییر میل جامعه عوض می کند.

 

 

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها