خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۵۰۶۵۲۱
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی راهیان نور سپاه شهرستان تاکستان متن دلنوشته به شرح زیر می باشد:

اللهم الحقنی بالشهداءوالصدیقین

سلام برغیور مردان سرزمین نور وسلام بر لاله های سرخ که یاد آور امام زمان می باشند،اولین احساسی که در سال جدید به من دست داده است دل تنگی شهدابود باز امسال قسمت شد تا سال جدیدی را همراه با فاطمیون آغاز کنم ، وقتی پا به به سرزمین نور وعشق وایمان میگذارم احساس می کنم باز امسال طلبیده شده ام تا باری از گناهان خود کم کنم ،نه اینکه من اصلاً گناهی ندارم ومعصومم، آمده ام تا خود را بشناسم و باری از گناهانم کم شود، و به امید شهدا که باعث ایجاد آرامش خاصی هستند  درونم آرامش یابد ، شاید حس خوبی باشد که حتما همینگونه است که  خود نمایی می کند شهدا باز هم منو شرمنده کردن وطلبیدند.    

امسال هم همراه با فاطمیه می باشد و به قول معروف که می گویند: سالی که نکوست از بهارش پیداست شروع می کنیم، می دونم قبل از این که چیزی بنوسیم شما از دل من خبر داشتید.

و اما من اکنون آمده ام وآمده ام تا در گوشه ای از سرزمین شما بغض خود خالی کنم ، ولی ای کاش می شد ما هم مثل شما فاطمیون کربلایی می شدیم، رسم تنها سفر کردن در مرام شما نبود.

حالا که دیگه جنگ تموم شده دستمون هیچجا بند نیست حداقل باید خود را در برابر استکبار جهانی نشان داده وبا مزدوران وهتاکان حرمت رسول اکرم (ص) مقابله کرده وبا اقتصاد ایرانی خود ایرانی پوش باشیم وتا فرج آقا امام زمان سنگر بان انقلاب ودین اسلام باشیم تا شهادت نصیبمون گردد باشیم.

درد دل با شهداء- بهمن نوری- سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان-راهیان نور  سال93-94

 



7001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها