خبرهای داغ:
به گزارش خبرگزاری شهرستان البرز مستقر در اهواز گفت:
تقی محمد زاده از خادمین شهدای قرارگاه راهیان نور رجبعلی بهتویی شهدای دیروز، الگوی امروز جامعه ما هستند.
کد خبر: ۸۵۰۶۵۱۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

تقی محمد زاده از خادمین شهدای قرارگاه راهیان نور رجبعلی بهتویی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: اینجا محل خلوص،عبادت،جهاد، شهادت و جایی هست برای همه کسانی که می‌خواهند از گذشته شهدا، جانبازان و ایثارگران خبری داشته باشند، کاری که دیروز آنها انجام دادند برای امروز ما می تواند الگوی خوبی باشد.

محمد زاده درباره حضور خود در این مکان ها  گفت:  حضور در محل یادمان ها و کمک به و خدمت به زائرین و همه به گونه ای است که ما یک سال جدید را بیمه شهدا شده ایم و شهدا راه درست را به بهترین شکل به ما یاد می دهند  تا بتوانیم در جاهای مختلف، در زندگی خانوادگی و جمعی ما، اسلامی فکر کنیم و اسلامی عمل کنیم.

خادم شهداء قرارگاه راهیان نور البرز در ادامه افزود: افرادی که به مناطق عملیاتی می آیند چند روزی از شهر، دانشگاه، کار، درس و بازار دور می شوند و به اینجا می‌آیند تا خود را پیدا کنند و پی ببرند که اینها چه کسانی بودند و چه کاری کردند.

تقی محمد زاده  با اشاره به "ما می توانیم" شعار سال راهیان نور گفت: برای اینکه اثبات کنیم ما می‌توانیم اول باید آن را باور کنیم و این فقط یک شعار نیست بلکه یک شعور است و باید معرفت به این موضوع پیدا کنیم. و این راهیان نور یک فرهنگ است و این کار فرهنگی آیندگان و نسل جوان امروز را خواهد ساخت .

محمد زاده در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت گقت:  شهدای ما اخلاص زیادی داشتند و عزیز همه شده‌اند  و این  همان خلوص نیت است که به نسل جوان منتقل می شود و  هرچه دشمن تبلیغات زیادی را علیه جوانان ما انجام دهد، راهیان نور، این را ثابت کرده است که فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان ما زنده است و زنده خواهد ماند .

 

3002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها