خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان در گفتگو با بسیج:

اردوهای جهادی امید و شادابی را در مردم مناطق محروم تقویت می کند

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: اردوهای جهادی روح امید، نشاط و شادابی را در مردم تقویت می کند.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۸۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

اسحاق هراسانیان در گفت‏ وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با محوریت ضرورت برگزاری اردوهای جهادی با تأکید بر ضرورت اردوهای جهادی با بسیج عمومی و مدیریت جهادی در عرصه فرهنگ و معنویت و جهاد اقتصادی اظهار داشت: جهادگران مخلص خدا در راه ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.

وی بیان کرد: چالش های بزرگی که دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در مسیر راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کرده اند به ویژه در امور اقتصادی و فرهنگی، ضرورت دارد که همگان به ویژه جوانان با تأسی از مکتب ناب نبوی و فرهنگ عظیم عاشورایی و امر اردوهای جهادی در قالب فعالیت های کمک رسانی، مردم یاری، امدادرسانی، تبیین اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بیش از پیش همت گمارند.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: گروه های جهادی با روحیه انقلابی و عزم و اراده پولادین در مناطق محروم با جهت گیری محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال و کارآفرینی بخشی از مشکلات دولت و کشور را مرتفع کرده و در بهبود وضعیت معیشتی و رفاه نسبی مردم به ویژه در امور اقتصادی گام های بلندی برداشته اند.

هراسانیان فرهنگ سازی در تغییر رفتار مردم مناطق محروم با تأکید بر سنتهای بومی و فرهنگ عمومی جوامع و اقوام مختلف مبتنی بر ارزش های اسلامی- انسانی را از دیگر اهداف برگزاری اردوهای جهادی عنوان کرد.

وی از دیگر اهداف را تقویت روحیه خودباوری، روحیه انقلابی و مدیریت جهادی با کمترین هزینه ها، بیشترین بهره برداری و بهره وری برشمرد و افزود: در مناطق محروم، تزریق این روحیه و کار جهادی بر خلاف پروژه های عادی و جاری، طراوت در روحیه مردم جاری و ساری شده و روح امید و نشاط و شادابی را در مردم تقویت می شود.

جانشین سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اظهار داشت: اردوهای جهادی ضرورتی انکارناپذیر در ارتقای روحیه نشاط و شادابی و فعال نگه داشتن بدنه فعال ملت یعنی بسیج عمومی است که با عزم و اراده مستحکم جهادگران بسیجی همواره باید در مناطق محروم تا رفع کامل محرومیت زدایی ادامه داشته باشد و در کنار جهاد با نفس که جهاد اکبر است در هم تنیده شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها