مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز در گفتگو با بسیج:

اردوهای جهادی محل ظهور توانمندی های بسیج است

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز برگزاری اردوهای جهادی را محلی برای بروز و ظهور توانمندی های بسیج خواند.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۷۶
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
اردوهای جهادی محل ظهور توانمندی های بسیج است


حجت الاسلام محمد جواد موحد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: یکی از کارهای بسیار خوب و قابل تقدیر که توسط بسیج انجام می شود اردوهای جهادی در مناطق محروم است که امسال نیز برابر برنامه ریزی های انجام شده اقشار مختلف بسیج در این امر شرکت خواهند داشت.

وی تاکید کرد: این حرکت برای بسیج بسیار شایسته است و اردوهای جهادی محلی برای نشان دادن داشته ها و توانمندی های بسیج در حوزه های مختلف به شمار می رود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز ادامه داد: مردم چشم امید به بسیج دارند و نیروهای بسیجی با حضور در اردوهای جهادی بارقه های امید را در دلهای مردم مناطق محروم زنده می کنند.

حجت الاسلام موحد با بیان اینکه این حرکت ارزشمند تدبیر مقام معظم رهبری بوده است، اظهار داشت: در بسیاری از مناطق محروم کارهای عمرانی مناسبی انجام نشده است و حضور بسیج می تواند به عمران و آبادانی آن منطقه با روحیه جهادی حاکم بر جان بسیجیان کمک کند.

وی در پایان با بیان اینکه اردوهای جهادی تاثیر بسیاری در رفع نارسایی ها در مناطق محروم دارد، گفت: این برنامه های علاوه بر محرومیت زدایی تاثیر بسیار زیادی در تقویت روحیه بسیجی و جهادی در افراد شرکت کننده دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار