خبرهای داغ:

آمادگی سمنان در اسکان خودروهای شخصی زائران

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اعلام آمادگی استان سمنان در اسکان خودروهای شخصی در اردوگاه های شهید شاطری و شهید شوکت پور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۷۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در منطقه عملیاتی خرمشهر از سمنان، با تبریک سال جدید و تسلیت به مناسبت ایام شهادت دخت مکرم نبی اسلام فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: با توجه به آغاز اردوهای راهیان نور مردمی در سراسر کشور از 25 اسفندماه 93 تا اکنون که در دومین روز از سال جدید قرار داریم یک هزار و 500 نفر از اقشار مختلف مردم استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب حضور یافته اند.

وی با اشاره به وجود دو اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر و شهید شوکت پور در اندیمشک افزود: زائران اعزامی می توانند از امکانات این دو اردوگاه از قبیل اسکان و تغذیه استفاده کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با اشاره به آغاز مرحله دوم اعزام و ورود کاروان های راهیان نور از امروز بیان داشت: پیش بینی ها بر حضور سه هزار زائر سمنانی تا پایان تعطیلات نوروز است.

سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد: در سال 93 از سراسر استان سمنان 10 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر در دو مرحله از اوایل مهر ماه تا پایان بهمن ماه و یک هزار و 500 نفر از دانشجویان از اوایل اسفند تا 27 همین ماه به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی در ادامه در خصوص اسکان و پذیرایی خودروهای شخصی که به صورت خانوادگی به مناطق اعزام می شوند، گفت: استان سمنان بر اساس توافق و هماهنگی های صورت گرفته آمادگی اسکان زائران شهدا از دیگر استان های کشور را در دو اردوگاه شهید شوکت پور و شاطری دارد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: تا کنون از استان سمنان 150 ماشین شخصی در اردوگاه های استان سمنان اسکان داده شده اند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها