خبرهای داغ:
یک عضو مجلس خبرگان رهبری معتقد است که راهیان نور قابلیت جهانی شدن را دارد و مسئولان باید بیش از پیش کوشا باشند.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۶۷
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۷

آیت الله کعبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با تاکید بر اینکه راهیان نور یک حرکت خودجوش مردمی الهی است گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی است که می تواند تداوم بخش مسیر صحیح انقلاب اسلامی در پرتو راه شهیدان براساس ایمان و تقوا باشد.

وی با اشاره به اینکه هرساله شاهد بیشتر عمق بخشیدن به راهیان نور هستیم اظهار کرد: یکی از حرکتهای خوب فرهنگی تداوم و استفاده از ظرفیت راهیان نور است.

کعبی با اشاره به اینکه نباید انتظار دولتی شدن راهیان نور داشته باشیم ادامه داد: اینکه انتطارنظم وساماندهی دولتی بشود در اردوهای راهیان نور باشیم خواسته زیادی است، اما همه ی نهادها و همه ی مسئولان نظام باید از اردوهای راهیان نور پشتیبانی و این حرکت را تقویت کنند.

این عضو مجلس خبرگان با بیان بخشی از بیانات امام خامنه ای پیرامون راهیان نور افزود: امام خامنه ای در بیاناتشان از اردوهای راهیان نور به عنوان سنت حسنه الهی نام برندند و مسئولان را به جلوگیری از فراموش شدن و تحریف تاریخ جنگ امر کردند.

وی در ادامه اردوهای راهیان نور را سبب تداوم راه صحیح دفاع مقدس و باعث ماندگاری ارزشهای دفاع مقدس عنوان کرد.

آیت الله کعبی ادامه داد: ظرفیت ارزش های دفاع مقدس خیلی بیشتر از این ها است و باید این حرکت ملی را به یک حرکت منطقه ای و حتی جهانی تبدیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها