خبرهای داغ:
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم خبر داد
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم از حضور بیش از 600 دانشجوی بسیجی از استان قم در اردوهای جهادی خبر داد و گفت: در نوروز امسال 15 گروه جهادی نسبت به ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم اقدام می‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۶۴۱۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد عموعبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگاران طی سخنانی با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانشجویی قم اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج دانشجویی محدود به تابستان و ایام نوروز نبوده و در تلاش داریم که در تمام ایام سال از ظرفیت بسیج دانشجویی بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که در روزهای پایانی سال با حضور بسیجیان به انجام رسید بیان کرد: از جمله این برنامه‌ها غبار روبی مزار شهدا، درختکاری، دیدار با علماء و... بوده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم با اشاره آغاز اردوهای جهادی در ایام نوروز گفت: اردوهای جهادی از امروز آغاز شده و تا دهم فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این اردوها برنامه‌هایی نظیر محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی دنبال خواهد شد تصریح کرد: در طرح اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی نسبت به احداث پروژه‌هایی از جمله چند واحد برای محرومان، چند باب مسجد و... اقدام خواهند کرد.

عموعبداللهی همچنین به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان بسیجی در روستاها اشاره کرد و یادآور شد: آگاه‌سازی روستاییان نسبت به خطرات استفاده از ماهواره و همچنین مسائل مرتبط با جمعیت از جمله فعالیت‌هایی است که در این بخش دنبال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت دانشجویان در این اردوها منجر به ارتقاء بصیرت و روحیه جهادی ایشان می‌شود تصریح کرد: برخی از گروه‌های جهادی متشکل از دانشجویان قم در استان‌های خوزستان، کرمان و فارس به فعالیت خواهند پرداخت.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان قم همچنین از فعالیت گروه‌های جهادی در دهستان قمرود و منطقه نیزار قم خبر داد و گفت: قرارگاه کربلا، تالیان نور، شهید چمران، هجرت سبز، شهید زین‌الدین و شهید مطهری از جمله گروه‌های جهادی قم هستند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها