مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا حجت الاسلام علیرضا بلاغی خبرداد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا حجت الاسلام علیرضا بلاغی گفت:اعزام کاروان راهیان نور را گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد
کد خبر: ۸۵۰۶۴۰۴
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج پیشواحجت الاسلام علیرضا بلاغی با عرض تسلیت به مناسبت شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)وتبریک سال نو افزود: هدف از اعزام این کاروان‌ها را در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی آشنایی با فلسفه شهادت و ایثار و نهادینه شدن این فرهنگ در بین مردم دانست و این سفر معنوی و روحانی برای مردم ثمرات و نتایج مثبت و ارزنده‌ای داشته و توانسته آنها را با این فرهنگ عجین کند سفر راهیان نور توفیقی است برای کسانی که حرکت در طریق نورانی و روشن شهیدان را سبب عزت و سعادت خود می‌دانند.
   

 

حجت الاسلام بلاغی اعزام کاروان راهیان نور را گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و گفت: در قالب این کاروان‌ها به این مناطق اعزام شده و در کنار بازدید از این مناطق از فضای معنوی و روحانی آن بهره می‌برند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج پیشوا تصریح کرد:حضور در مناطق عملیاتی و رزمگاه شهدا و مشاهده ‌‌نهایت تلاش رزمندگان اسلام، انسان را وادار می‌کند تا در همه ابعاد فرهنگی، علمی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بصیرتی، احساس مسئولیت بیشتری نسبت به جامعه و نظامی اسلامی داشته باشدو سبک زندگی فاطمی (س) و علوی (ع) را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

 

این مسئول حضور روحانیون و طلاب را وسیله ارتباط زائران با فرهنگ دینی و آموزش اعتقادی و قرآنی دانست و گفت: حضور همه آحاد جامعه از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، اصناف و... در اردوهای راهیان نور باعث آشنایی  با اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدا می‌شود.

 

وی درادامه بیان داشت :درس گرفتن از ایثار و فداکاری انسان‌های الهی و اهدای خون برای پیروزی بر باطل را از دیگر کارکردهای فرهنگی اردوهای راهیان نور اعلام کردویکی از نیازهای امروز جامعه ما انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جدید است که متاسفانه امروزه به عنوان یک نقص در کارها مشاهده می گردد.

ارسال نظرات