معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی :
در مقایسه با سال گذشته با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و نوروز حضور زائران در مناطق جنگی با رشد 50درصدی روبرو شده است.
کد خبر: ۸۵۰۶۳۹۳
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در مقایسه با سال گذشته با توجه به همزمانی ایام فاطمیه و نوروز حضور زائران در مناطق جنگی با رشد 50درصدی روبرو شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرهنگ غلامی با اشاره به تعداد اتوبوس های وارد شده به منطقه اسکان زائران استان مرکزی در اندیمشک اظهار داشت: تا قبل از لحظه تحویل سال 94 تعداد 8 اتوبوس از شهرستان ساوه، 1 اتوبوس از شهرستان کمیجان و 20 خانواده به همراه خودروهای شخصی خود وارد اندیمشک و منطقه اسکان زائران استان مرکزی شدند.

وی افزود: تقویم کاری راهیان نور از 30 فروردین سال قبل تا 30 فروین سال اینده شروع می شود وهمه ساله از استان مرکزی در مجموع تعداد 40 هزار نفر به مناطق جنگی در قالب کاروان های راهیان نور اعزام می‌گردند.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: در ماه های ششم سال ما بیشتر بحث مناطق غربی را داشته و در نیمه های مهرماه ثبت نام کاروان های دانش آموزی و اعزام آنان را انجام می دهیم.

سرهنگ غلامی با اشاره به زمان کاروان های دانشجویی و مردمی گفت: در بهمن ماه تا نیمه های اسفندماه ثبت نام و اعزام کاروان های دانشجویی را انجام می دهیم.

وی افزود: از اسفندماه تا 30 فروردین نیز کاروان های راهیان نور در قالب اعزام گروه های مردمی انجام می شود که همه ساله حضور فراوان خانواده ها راشاهد می شویم.

روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: البته ما کاروان های راهیان نور به شکل دریایی را هم برگزار می کنیم که بازدید کنندگان می توانند از جزایر مختلف زمان هشت سال جنگ تحمیلی دیدن کنند که این بیشتر در استان های بوشهر و هرمزگان انجام می شود.

سرهنگ غلامی با اشاره به اردوگاه محل اسکان زائران استان مرکزی گفت: این منطقه نیز در زمان جنگ منطقه سازماندهی نیروهای جنگی بوده که رزمندگان در این مکان سازماندهی شده و به جبهه اعزام می شدند.

وی افزود: یکی از دلایل افزایش و رشد حضور زائران همزمانی نوروز و ایام فاطمیه بوده که این موضوع سبب شده که مردم بهار خود را به بهار فاطمی مبدل سازند.
ارسال نظرات