فرمانده سپاه ناحیه زنجان از حضور 700 نفر از مردم و بسیجیان زنجانی در اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۳۸۶
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، ابوالفضل طهماسبی اظهار کرد: کاروان‌های راهیان نور در راستای زنده نگهداشتن یاد شهدا و جانفشانی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس راهی مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاروان‌های راهیان نور متشکل از بسیجیان برادر حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان زنجان است، افزود: این اردو چهار روزه بوده و در این مدت زائران از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه امسال 10 اتوبوس از شهرستان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این کاروان‌ها از یادمان‌های شلمچه، فکه، طلائیه، اروند کنار و هویزه بازدید می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اجرایی در قالب کاروان‌های راهیان نور افزود: برگزاری نماز جماعت، مسابقه ، یادواره شهدا و... از جمله برنامه‌های متعددی است که برای زائران در نظر گرفته شده است.

طهماسبی با بیان اینکه آحاد مردم به ویژه بسیجیان استقبال خوبی از این اردوها داشته‌اند، تصریح کرد: این اعزام‌ها در دو مرحله بوده که نخستین گروه از این کاروان‌ها در تاریخ 27 اسفند ماه سال قبل انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه کاروان‌های اعزامی در دو گروه خواهر و برادر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، افزود: طبق برنامه‌ریزی این کاروان‌ها در اردوگاه شهید باکری زنجان اسکان پیدا خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به حضور 10 نفر روحانی همراه کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: حضور روحانی کاروان جلوه‌ای از معنویت و اخلاص بوده و بر معنویت بیش از پیش این اردوها می‌افزاید.

وی خاطر نشان کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده امسال برای هر اتوبوس یک نفر روحانی پیش‌بینی شده و همراه این کاروان‌ها اعزام می‌شوند.

طهماسبی با اشاره به اهداف اردوهای راهیان نور افزود: با برگزاری این اینگونه اردوها اقشار مختلف مردم با رشادت‌ها و دلاوری‌‌های رزمندگان اسلام به ویژه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس بیش از پیش آشنا خواهند شد.

وی ضمن اشاره به تاثیر مثبت برگزاری اردوهای راهیان نور گفت: اردوهای راهیان نور از اقدامات مهم فرهنگی برای شناخت جوانان و نوجوانان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس است.

ارسال نظرات