جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) از امکانات رفاهی ارائه شده به کاروان های راهیان نور استان و اقدامات انجام گرفته در این راستا بازدید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۶۳۸۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار عبدالصاحب طهماسبی جانشین فرمانده سپاه استان ایلام در بازدید از امکانات فراهم شده جهت رفاه زائرین مناطق عملیاتی استان ایلام اظهار کرد: در ایام عید نوروز بخش قابل ملاحظه ای از مردم عزیز کشورمان برای بازدید از مناطق عملیاتی وارد استان می شوند و تعطیلات خود را با یاد شهدا سپری خواهند.
سرهنگ طهماسبی در ادامه بیان داشت: استان ایلام بعنوان یکی از استان های مهم مرزی که نقش برجسته ی در دوران دفاع مقدس داشته اکنون هم توفیق میزبانی از زائرین راهیان نور را در این ایام دارند.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: در استان ایلام یادمان ها و زیارت گاه های متنوعی همچون قرارگاه امیرالمومنین(ع) بانروشان، یادمان شهدای قلاویزان مهران، زیارتگاه شرهانی دهلران، تپه شنی شهر مهران و یادامان مقاومت در منطقه عملیاتی میمک وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه استان ایلام آمادگی لازم برای میزبانی از زائرین سرزمین نور را دارد بیان کرد: مسئولین و خادمین در ایلام، مهران و دهلران با آمادگی کامل جهت ارائه خدمات به زوار راهیان نور را دارند.
سرهنگ طهماسبی اضافه کرد: امکانات خوابگاهی و اسکان درراستشدتان مهران، دهلران و قرارگاه امیرالمومین(ع) برای زائرین راهیان نور در نظر گرفته شده است.
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) گفت: زائرین راهیان نور با یک حس و حال خاصی جهت بازدید از یادمان های دفاع مقدس حضور پیدا می کنند و این یادمان ها باعث تقویت روحیه ایثارگری و انقلابی آنها می شود.وی درآخر تاکیید کرد: شهدا برای ملت عزت، اقتدار و سربلندی به ارمغان آورند و حضور در این مناطق عملیاتی تجدید پیمان با شهدا می باشد
ارسال نظرات