قاسم نظری گفت: حضور جوانان در یادمان های شهدا باعث بصیرت معنوی و تغییر و تحول مثبت در زندگی آنها می شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۹۹
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

در گفت و گو اختصاصی خبرنگار خبرگزاری بسیج، قاسم نظری از راویان هشت سال دفاع مقدس در قلاویزان اظهار کرد: یکی از افتخارات من این است که از جوانی در نبرد حق علیه باطل حضور داشته ام و همسنگر شهیدان والا مقامی هستم که برای میهن اسلامی از جان خود گذشتند.

وی در ادامه بیان داشت: کسانی که برای بازدید از یادمان های شهدا حضور پیدا می کنند دوست دارند که واقعیت ها را از زبان کسی بشنوند که خود رزمنده همان منطقه عملیاتی بوده است.

نظری افزود: حضور جوانان در این مناطق عملیاتی خود حسی را به مخاطب القاء می کند که از بهترین راوی ها بر نمی آید.

وی با اشاره به جنگ نرم حاکم در کشور تصریح کرد: من جنگ فیزیکی آن دوران را با جنگ نرم کنونی تلفیق می دهم تا جوانانی که در این مناطق حضور پیدا می کنند بدانند که جنگ نرم کمتر از جنگ فیزیکی خسارت بار نیست.

قاسم نظری بیان کرد: با گفتن سختی های دوران دفاع مقدس جوانان درک می کنند که امروز در مقابل محاصره اقتصادی دشمنان قد علم کنند و هیچ وقت ذلت را نپذیرند.

وی گفت: جوان های ایرانی آگاهند و ما نیز مستنداتی را در مورد دفاع مقدس ارائه میدهیم که به آنها این ایده را می دهد که ما هم می توانیم مثل جوان های دوران دفاع مقدس باشیم.

وی اذعان کرد: جبهه ی جنگ کنونی ما در دانشگاه هاست که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده و ما وظیفه داریم افکار جوانان را به سمت افکار شهدا بکشیم.

قاسم نظری در آخر بیان کرد: حضور در یادمان های دفاع مقدس خواست خدا می باشد و باعث روشن شدن دید آنها نصبت به آرمان های شهدا و تغییر و تحول مثبت در زندگی آنها می شود.
ارسال نظرات