مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام/
حجت الاسلام جلیلیان گفت: زنده ماندن یاد شهدا ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد و آن هم مربوط به اخلاص در عمل است.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۹۸
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین شمس الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ایلام، در یادمان تپه شنی مهران اظهار کرد: بیان حس درونی در یادمان های دفاع مقدس غیر قابل توصیف است چون این مکان ها از فضای معنوی خاصی برخوردار است و شهدا را ناظر و حاضر برخود می بیند.

وی در ادامه گفت: زنده ماندن یاد شهدا ریشه در نهضت امام حسین (ع) دارد و آن هم مربوط در اخلاص در عمل است زیرا همانگونه حسین بن علی(ع) برای خدا قیام کردند شهدا هم برای خدا قیام کردند.

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان اذعان کرد: همه باید در این یادمان ها حضور داشته باشند و در این دانشگاه با عزمت در محضر شهدا درس ایثار، مقاومت و از خودگذشتگی را یاد بگیرند.

وی تاکیید کرد: همه در قبال شهدا مسئولند چون امنیت، آرامش، غرور ملی و افتخاراتی که در عرصه های گوناگون داریم از برکت خون شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان بیان داشت: ما موظفیم فرهنگ شهادت و یاد شهدا را همیشه گرامی بداریم و سعی کنیم قشر جوان با این فضا ها آشنا شوند زیرا این مکان های مقدس مصونیت بخش و عاملی علیه جنگ نرم دشمن می باشد.

وی در آخر افزود: مسئولین ارگان های و نهاد های استان وظیفه دارند جهت پررنگ نمودن یادمان های دفاع مقدس از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود استفاده کنند.

ارسال نظرات