سرهنگ جمال شاکرمی گفت: نقطه ایثار محل جوشش احساس های پاک و نورانی است و آن هم بخاطر حماسه های شهداست، انسان در این مکان به آرامش می رسد اینجا مسیر ارتباط با خداست.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۶۴
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار جمال شاکرمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در یادمان شهدای قلاویزان اظهارر کرد: انشالله بتوانیم سال جدید را با همدلی و صمیمیت و الفت قلوب شروع کنیم و با توجه به شعار سال بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بین مردم و دولت هماهنگی و همدلی به وجود بیاید.

وی افزود: ما در اولین روز سال 94 شاهد حضور کاروان راهیان نور از دفتر ریاست جمهوری در نقطه ایثار بودیم.

سرهنگ شاکرمی تصریح کرد: نقطه ایثار محل عروج و پرواز کبوتران خونین بالی است که برای رسیدن به ملکوت بی صبرانه پرواز کردند.

وی در ادامه گفت: شهیدان با تمام وجود وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند که نامگزاری این یادمان "نقطه ایثار" بخاطر همین رشادت هاست.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام بیان داشت: نقطه ایثار محل جوشش احساس های پاک و نورانی است و آن هم بخاطر حماسه های شهداست، انسان در این مکان به آرامش می رسد اینجا مسیر ارتباط با خداست.

وی با اشاره به اینکه این مکان راه رسیدن به حسین بن علی است اظهار کرد: این مسیری است تا ائمه اطهار را بهترشناخت و این راهی است که امام راحل به ما نشان داد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این راه را برای ما تبیین نمود.

شاکرمی عنوان کرد: وظیفه مسئولان استانی و سازمانی بسیج این است زمینه ی حضور بیشتر راهیان نور فراهم کنیم .

وی در آخر گفت: از خانواده ها می خواهم اگر می خواهند فرزندانشان به مراتب بالای انسانیت دست پیدا کنند راه ماندگاری آنها همین یادمان های شهداست.

ارسال نظرات