خبرهای داغ:
دیروز در روز پایانی سال 93 دکتر پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امورشهری استانداری خوزستان به محل سازمان اردویی راهیان نور سپاه ولیعصر(عج)آمده و به منظور هماهنگی های تکمیلی در خصوص میزبانی از زائرین سرزمین نور با مسئولین این سپاه گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۴۰
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان:

دکتر پیمان کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان که به سازمان اردویی سپاه خوزستان رفته بود طی مصاحبه ای به خبرنگار ما گفت:

با توجه به جان فشانی و از خود گذشتگی مردم غیور خوزستان که از سرمایه های اصلی و حیاتی زندگیشان گذشته و این حماسه ها را خلق کردند،یکی از راه های شناساندن این حماسه ها به نسلهای بعدی را موضوع مهم راهیان نور دانسته و خاطرنشان کردند:استاندار محترم که خود از یادگاران حماسه آبادان و جنگ  می باشند تاکید داشتند باید ارزشهای دفاع مقدس را به طور جدی مدیریت کنیم.

رئیس ستاد میزبانی از راهیان نور استان خوزستان گفت:در روزهای گذشته جلسات متعددی را با حضور مسئولین ارشد استان خوزستان و بخصوص فرمانداران و شهرداران به ریاست شخص استاندار برگزار کردیم و در این جلسات تاکید شده است که تمامی مسائل و مواردی را که فرماندهی محترم سپاه ولیعصر(عج) خوزستان درخواست کرده است را به صورت جدی دنبال و براورده کنند.

ایشان در ادامه ضمن خیر مقدم به تمامی زائرین راهیان نور گفتند: تمهیدات خوبی در زمینه امنیت مسافران انجام داده ایم ولی از آنها نیز انتظار داریم ضمن حفظ حرمت مکان ها و یادمان های دفاع مقدس، در طول سفر نسبت به جان خود و خانواده هایشان مسئول باشند ودر صورت خستگی از رانندگی خودداری کنند تا انشاالله به سلامت به خانه هایشان برگردند.

ودر آخر نسبت به آمادگی کامل استانداری جهت کمک و خدمات رسانی اذعان داشته و آرزومیکنم که همگی با هم بتوانیم میزبانان شایسته ای برای میهمانان عزیزمان باشیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها