مسول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از آغاز فعالیت جهادی بیش از 300 گروه جهادی در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۲۲۳
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج، سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری در گفت و گو با خبرنگار سپاه سلمان ضمن گرامی داشت دهه فاطمیه اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در راستای رفع محرومیت از چهره استان بویژه در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته و مکانهایی که عمدتا به آنها کمتر مراجعه می شود در زمینه های عمرانی، آبادانی، اشتغالزایی، آموزش و مواردی از این قبیل فعالیت جهادی خود را آغاز می کند.

وی افزود: در آستانه سال نو بالغ بر 17 گروه جهادی خارج از استان و 296 گروه جهادی بومی در روستا ها، بخش و حومه شهرها برنامه های خاص گروه های جهادی را اجرا خواهند کرد.

سرهنگ جعفری اذعان داشت: طی برنامه ریزی ها و هماهنگی های صورت گرفته بسیج سازندگی سپاه سلمان با فرمانداری ها و بخش داری ها نوروز امسال بسیج سازندگی با حجم قابل توجهی  کار خود را کلید خواهد زد.

سرهنگ جعفری اکرام فاطمی و شور نیکوکاری را از دیگر برنامه های بسیج سازندگی برشمرد و تصریح کرد: بالغع بر 700 پایگاه مقاومت بسیج در 28 شهرستان سیستان و بلوچستان در نواحی، حوزه و پایگاه بسیج در راستای کمک رسانی به کمیته امداد و جمع آوری کمکهای مردمی اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی به عنوان یکی از کمک دهندگان در این عرصه فعالیت و همکاری خود را با کمیته امداد که متولی این کار بوده است آغاز کرد و پس از اتمام شور نیکوکاری وجوه نقدی و غیر نقدی با تهیه صورتحساب به متولیان امر تحویل داده خواهد شد.

ارسال نظرات