"ناصر رنجبر واحد"جوان پرتلاش بسیجی از روستای شهید پرور آغلان تپه چهارباغ می باشد که فعالیت خود را در زمینه مصالح ساختمانی و قطعات بتنی از مغازه ای کوچک در سال 1371 شروع کرد و با توکل برخدا و پشتکار و همت توانست به موفقیت برسد
کد خبر: ۸۵۰۶۱۷۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  ناصر رنجبر واحد جوان پرتلاش بسیجی از روستای شهیدپرور آغلان تپه چهارباغ می باشد که فعالیت خود را در زمینه مصالح ساختمانی و قطعات بتنی از مغازه ای کوچک در سال 1371 شروع کرد و با توکل برخدا و پشتکار و همت توانست به موفقیت برسد و اینک برای 58 نفر زمینه اشتغال را فراهم نموده است ودرتیرماه 93 به عنوان کاسب نمونه استان البرز در مراسمی با حضور مسئولین استان ، استاندار البرز و امام جمعه کرج مورد تقدیر قرار گرفت .
 

ناصر رنجبر واحد جوان خیر و کارآفرین نمونه بسیجی چهارباغی می باشد که از بسیجیان حوزه 621 میثم تمار می باشد و به بسیجی بودن خود افتخار می کند .

.


سلام لطفا خودتان را معرفی کنید :
اینجانب ناصررنجبرواحد درسال 1351درخانواده ای مذهبی متولدشدم . ازکودکی پدرومادرم مرا به کار و تلاش و کسب روزی حلال تشویق می کردند و براهمیت رعایت اصول دینی همیشه تاکید داشتند. من نیزباعشق به اهل بیت همیشه دربرنامه های مذهبی شرکت می کردم ازنوجوانی دوست داشتم فرد مفیدبرای جامعه ام باشم.
من در پایگاه بسیج شهید حمدالله شاه بختی اغلان تپه حوزه میثم تمار به عنوان شورای پایگاه فعالیت دارم و به این امر افتخار می کنم .
به نظر شما کارآفرین کیست؟
کسی که به یک نان بخور و نمیر اکتفا نمیکندوبه دنبال روزی حلال برای خود و مفید بودن برای جامعه است ونمی خواهد که 30 سال ازبهترین و پرشورترین دوران زندگی خود یعنی جوانی را ،در جا بزند ودارای همت وپشتکارهم هست می شود کارآفرین .
کسیکه می گوید ،نمی شود چندبار کاری را شروع کرده و موفق نشده و شکست خورده است باید بداند یک کارآفرین باید 14 الی 15 ساعت درروز کارکند ومدتی سختی بکشد تا به موفقیت برسد.


به نظر شما رمزموفقیت چیست ؟
همیشه براین باور بوده ام که هرچه دارم و خواهم داشت ازتوفیقات الهی است . پدرم همیشه مشوق خوبی برایم بوده است وتلاش وکوشش ورعایت انصاف ومشتری مداری ازرموز موفقیت است . البته تاکید می کنم که هرگز سکون و تکرار را دوست ندارم و می خواهم هرروزم ازروز قبل بهتر باشد.
چه توصیه ای برای جوانان عزیز دارید ؟
ازتمامی جوانان عزیز ایران اسلامی که مدارج علمی دارند و احساس می کنند که باید درخانه بنشینند و منتظرکارهای رسمی ودولتی بمانند درخواست می کنم که به فکر کارآفرینی ، اشتغال زایی وتولید درزمینه های مختلف باشند و ازحرکت دراین زمینه هراس نداشته باشند و با توکل به عنایات خداوند متعال پیش بروند . باتوجه به وضعیت فعلی اقتصاد و اشتغال کشور ، تولید در زمینه های مختلف علاوه براینکه درآمد و سود دهی خواهد داشت ، اجرمعنوی هم برای آن می باشد ، چرا که زمینه اشتغال چند نفردیگر را هم فراهم کرده ایم.


ارسال نظرات