خبرهای داغ:
خادم گروه جهادی شهید کاظمی در گفت و گو با بسیج؛

استقبال بی نظیر مردم محروم روستای جعفر آباد ایرانشهر از جهادگران بسیجی

خادم گروه جهادی شهید کاظمی در سیستان از استقبال بی نظیر مردم محروم روستای جعفرآباد ایرانشهر از جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۶۱
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷

ایمان عبدالله زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان با تبریک به مناسبت نوروز 94 اظهار داشت: گروه جهادی شهید کاظمی یک گروه 65 نفره متشکل از هفت نفر از بانوان و 58 نفر از آقایان است  که در راستای محرومیت زدایی روستای محروم جعفرآباد بخش بمپور از توابع شهرستان ایرانشهر فعالیت خود را از 28 اسفندماه در این منطقه آغاز کرده است.

وی افزود: گروه جهادی شهید کاظمی متشکل از کمیته های عمرانی، فرهنگی، پزشکی و درمانی و خواهران است.

این خادم گروه جهادی شهید کاظمی بیان کرد: ساخت مدرسه و خانه محروم از جمله پروژه هایی است که در بخش عمرانی در روستای جعفرآباد در دست اقدام است.

عبدالله زاده با اشاره به استقبال و احساس رضایت مردم روستا از ارائه خدمات پزشکی و درمانی توسط این گروه جهادی افزود: در بخش پزشکی نیز خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان برای عموم مردم این روستا ارائه شده است که در مدت دو روز از ارائه این خدمات بیش از 50 مراجعه کننده به ثبت رسیده است.

وی گفت: حضور و استقبال مردم این روستا به همراه مسئولان بسیج سازندگی، معاونان و مدیران و فرماندار ایرانشهر را در مراسم محفل انس با قرآن تا کنون بی نظیر و چشمگیر بوده است.

خادم گروه جهادی شهید کاظمی در سیستان از جمله فعالیت های فرهنگی در این روستا را برگزاری محفل انس با قرآن، کلاس های قرآن و احکام، دیوارنویسی، زیباسازی فضای روستا، برگزاری مراسم مذهبی، کلاس های آموزشی و ورزشی ویژه کودکان عنوان کرد.

عبدالله زاده از توزیع سبد مواد غذایی بین خانوارهای نیازمند روستای جعفرآباد خبر داد و گفت: این سبدغذایی شامل برنج، روغن و گوشت است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها