خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان با اشاره به همزمانی ایام فاطمیه و عید نوروز گفت: صله ارحام از رفتارهای تحسین‌آمیز دین مبین اسلام است که منافاتی با ایام فاطمیه ندارد و باید در دید و بازدیدها، حرمت این ایام رعایت شود.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۴۶
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در آخرین خطبه‌های نماز جمعه سال 93 تویسرکان، شکست‌های سنگین و پی در پی داعش در عراق را نشان‌دهنده تدابیر مقام معظم رهبری، سربازان گمنام امام زمان(عج) و وحدت مردم عراق دانست و اظهار داشت: این شکست‌ها نشان می‌دهد که عناصر تکفیری و تروریست‌ها چاره‌ای جز شکست ندارند و سیاست‌های غلط حامیان آنها از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه رو به نابودی است.

وی در ادامه دین اسلام را دینی جامع در پاسخگویی به تمام نیازهای مادی و معنوی بشریت دانست و بیان کرد: اسلام به واسطه وحی الهی برخوردار از همه آموزه‌هایی است که برای سعادتمندی انسان در دنیا و آخرت نیاز است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز به مردم، خدمات‌رسانی گسترده و مضاعف دستگاه‌های اجرایی با توجه به اینکه تویسرکان در ایام نوروز میزبان میهمانان و مسافران بسیاری است را متذکر شد.

موحدی به همزمانی ایام فاطمیه و عید نوروز اشاره کرد و گفت: صله ارحام از رفتارهای تحسین‌آمیز دین مبین اسلام است که منافاتی با ایام فاطمیه ندارد و باید دانست که در دید و بازدیدها وعزاداری‌ها، حرمت این ایام رعایت شود.

وی با اشاره به برقراری نظم و امنیت در چهارشنبه‌سوری امسال در تویسرکان، از تلاش‌های مأموران نیروی انتظامی شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات