فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور:

یکی از موثرترین اقشار در ترویج گفتمان ولایت در جامعه بسیج پیشکسوتان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: یکی از موثرترین اقشار در ترویج گفتمان ولایت در جامعه بسیج پیشکسوتان است و باید این قشر را به سمت کاربردی تر شدن پیش ببریم.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۳۸
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار سید علی اکبر حسینی در جلسه مجمع شورای بسیج پیشکسوتان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار کرد: بسیج پیشکسوتان را باید به سمت کاربردی تر شدن پیش ببریم.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۰ سالن ورزشی توسط بسیج در شهرستان ایجاد شده است،افزود: بسیج پیشکسوتان و حلقه‎‎های صالحین از این ظرفیت جهت فعال تر شدن استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور با بیان اینکه یکی از موثرترین اقشار در ترویج گفتمان ولایت در جامعه بسیج پیشکسوتان است،خاطرنشان کرد: بسیج پیشکسوتان باید گفتمان ولایت را در جامعه پیاده و به صورت راهبردی تبیین کنند.

حسینی اظهار کرد: متاسفانه هنوز افتخار بعضی مسئولین برند خارجی است در حالی که این کمک به جبهه اقتصادی دشمن می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه باید به عنوان سرباز ولایت در خط مقدم مقابله با دشمن باشند،تصریح کرد:امروز تلاش دشمن برای تسخیر قلب‌ها و مغزها است و آنها می‌خواهند ایمان را از ما بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور اظهار کرد: هرکس انتقادی و یا راهکاری برای پیشرفت بسیج شهرستان دارد، تقاضا دارم ما را یاری کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار