رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی از اعزام ۱۲۰ پزشک به سفر راهیان نور در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۱۰۹
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

دکتر صابر جباری،رئیس بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی گفت: با هدف حفظ فرهنگ ایثار و شهادت 120 نفر پزشک، پیراپزشک، ماما، پرستار در دو بخش خواهران و برادران در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

وی گفت: اعزام کاروان پزشکی به این سفر به همت بسیج جامعه پزشکی استان صورت گرفته است که از سوم تا هفتم فروردین ماه به مدت چهارروز در مناطق عملیاتی سابق حضور دارند.

رئیس جامعه پزشکی استان مرکزی افزود: پزشکان شرکت‌کننده در مدت زمان اردو با همراهی راویان دفاع مقدس و روحانیون اعزامی از مناطق عملیاتی جنوب از جمله شرهانی، فتح‌المبین، فکه، دزفول، منطقه عملیاتی والفجر 8 و شلمچه بازدید می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه ایثار و شهادت به‌عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی‌ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که یک انسان متعهد می‌تواند به آن مقام دست یابد.،افزود: این مفاهیم اثر گذار و حرکت‌آفرین قادرند تا فضای یک جامعه را بصورت گسترده تحت تأثیر قرار دهند و والاترین برکات را برای آن به همراه داشته باشند که جامعه پزشکان از این امر مستنی نیست و حفظ و نشر این فرهنگ باید به‌صورت موثر و کاربردی صورت پذیرد.

ارسال نظرات