خبرهای داغ:
با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم

همایش "شکرانه یک سال حماسه" در حوزه شهید ورزنده برگزار شد

همایش "شکرانه یک سال حماسه" با حضور حجت الاسلام بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در حوزه چهار شهید ورزنده برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۸۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در همایش "شکرانه یک سال حماسه" ابتدا حجت الاسلام بندانی از مربیان حلقات صالحین حوزه طی سخنانی با تاکید بر اهمیت جایگاه بسیج گفت: امام فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست که تا به امروز دیده ایم که نیروی مقاومت بسیج در تمامی عرصه های نظامی فرهنگی جنگ نرم و سازندگی بدون هیچ چشم داشتی به انقلاب و مردم خدمت می کند .
وی با توجه به ایام فاطمیه یادآور شد: در ایام عید به دید و بازدید بروید ولی مراقب شیاطین باشید تا فاطمیه در ابتدای سال کمرنگ نشود.
در ادامه این همایش مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: امروز نظام اسلامی نه در منظقه بلکه در جهان حرف های بسیاری برای گفتن دارد. امروز تفکر انقلاب اسلامی ایران به نقاط دور دست جهان رسیده و استکبار نیز از همین موضوع واهمه دارد و نیز سعی در جلوگیری از انتشار مبانی دین اسلام ناب محمدی و نیز انقلاب اسلامی می نماید .
سروی فرمانده حوزه شهید ورزنده نیز گزارشی از فعالیت های حوزه شهید ورزنده و پایگاه های تابعه در سال 93
ارائه کرد .
در پاین همایش تعدادی از فرماندهان و کادر حوزه که در سال 93 فعالیت های چشمگیری داشتند تجلیل شدند.
پخش دو کلیپ از برنامه های حوزه و رزمایش گردان های بیت المقدس، بخشی از برنامه های همایش بود.
گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین بنایی معاون سیاسی امنیتی استاندار، سیار فرماندار قم، دکتر ملایی نایب رییس کمسیونفرهنگی شورای شهر، مهندس مظفری شهردار منظقه1، حسن رودباری فرمانده یگان ویزه ناجا، جانشین فرماندهی شهرستان، فرماندهی کلانتری های 11،12،25،حرم مطهر و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) حضور داشتند.


ارسال نظرات