خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی(س) به صورت همزمان در بقاع متبرکه استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۲۰
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی اظهار داشت: طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز سال 94 در بقاع متبرکه و امامزادگان استان همدان از تاریخ 28 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه به اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای چشم‌انداز قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه اجرایی می‌شود، افزود: در استان همدان بقاع متبرکه در ایام نوروز میزبان مردم فهیم استان و نیز مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان تصریح کرد: در اجرای این طرح مبلغین بومی و 30 مبلغ اعزامی از استان قم با حضور در بقاع متبرکه و خیمه‌های معرفت و ایستگاه‌های «همه واقف باشیم» در اجرای طرح آرمش بهاری همیار و همکار اوقاف هستند.

وی افزود: این مبلغین به طور همزمان در طرح سوگواره یاس نبوی(س) نیز حضور داشته و در بقاع متبرکه استان همدان پذیرای مردم مومن و ولایت‌مدار استان خواهند بود.

زین‌العابدینی عنوان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته اجرای طرح آرامش بهاری با ایام سوگواری شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) همزمان شده و با توجه به این امر طرح سوگواره یاس نبوی(س) نیز در این ایام در سطح بقاع متبرکه استان همدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: از 30 نفر مبلغین اعزامی از استان قم، در شهرستان همدان 10 نفر، در شهرستان‌های نهاوند و ملایر هر یک پنج نفر، در تویسرکان و کبودراهنگ هر یک سه نفر، در شهرستان بهار دو نفر و در رزن و اسدآباد نیز هر کدام یک نفر حضور داشته و مبلغین بومی آن شهرستان‌ها را یاری خواهند رساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات