خبرهای داغ:
آیت الله حائری شیرازی گفت: همه عالم مشاهده کردند که اسلام با امامت حضور میلیونی در اربعین است و اسلام منهای امامت می شود جنایات وحشیانه تکفیری ها در کشورهای منطقه.
کد خبر: ۸۵۰۶۰۱۳
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حائری شیرازی عضو مجلس خبرگان رهبری، شامگاه چهارشنبه 27 اسفندماه در مراسمی که به مناسبت ایام فاطمیه در حسینیه دفتر سعید جلیلی برگزار شد با بیان اینکه گریه های حضرت زهرا(س)، گریه ای سیاسی بود نه گریه ای از درد بازو ، گفت: گریه برای این بود که ایشان می دید امت اسلام به بیراهه می روند و سعی و تلاش ایشان برای هدایت مردم فایده ای نداشت.


وی در ادامه افزود: حضرت زهرا(س) وقتی دید گریه و فریاد زیاد اثری ندارد سفارش کرد تا قبر ایشان مخفی بماند تا علامت سؤالی پیش روی تاریخ باشد تا راه حق را تشخیص دهند. از راه قبر گم شده حضرت زهرا(س) است که امام حسین(ع)، یاران باوفایی دارد و اکنون زیارت کنندگان زیادی برای قبر ائمه(ع) هستند. نگرانی حضرت زهرا(س) این بود که نماز و روزه و حج و قرآن بدون ولایت ملاک نیست.

 

آیت‌الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه امیدواریم امسال اسلام امامت بتواند اسلام منهای امامت را تحت الشعاع خود قرار دهد، اظهار داشت: ان‌شاءالله امسال سال حضرت زهرا باشد، سالی که حضرت زهرا(س) به معرفی حضرت علی و معرفی قدر ایشان نزدیک شود.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  ابراز داشت: جوان‌ها نگاه کنند که خداوند چه امانت بزرگی بر دوش آنها گذاشته است و سعی کنند رابطه خودشان را با شهدا محکم کنند و شهدا دعاگوی آن‌ها باشند.

 

آیت الله حائری افزود: از انتظار فرج بیش از هزار سال گذشته است این درخت هزار و صد ساله می خواهد به بار بنشیند و میوه دهد و حالا چند سال آخر لحظه به لحظه آن خاطره است.

 

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به جنایات تکفیری ها گفت: ما نمی گوییم قرآن به تنهایی می تواند ما را نجات دهد، بلکه اسلام قرآن و امامت را باهم می گوید. برخی در عید غدیر  قرآن را گرفتند و امامت را نادیده پنداشتند و از آن به بعد اسلام دو گروه شد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: همه عالم مشاهده کردند که اسلام با امامت می شود حضور میلیونی در اربعین و اسلام منهای امامت می شود جنایات وحشیانه تکفیری ها در کشورهای منطقه.

 

آیت الله حائری شیرازی با اشاره به اینکه باید روی دیگران کار کنیم تا قبل از ظهور روسفید باشیم افزود: آیت الله حسن زاده آملی می گوید زمان ظهور هم مانند زمان غیبت دو مرحله ای است. ابتدا مانند فلق نور مشخص می شود و بعد خورشید خود را نمایان می کند، الان ما در زمان فلق هستیم./
ارسال نظرات
پر بیننده ها