بسته‌های فریبنده وارداتی دشمنان در خانواده‌های ایرانی رسوخ کرده است

مدتیست تهاجم و توطئه های فرهنگی دشمن در قالب بسته های فریبنده وارداتی به متن جامعه و خانواده های ایرانی رسوخ کرده است
کد خبر: ۸۵۰۵۹۴۲
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، امروز کشور ما مورد هجمه‌های فرهنگی دشمنان قرار دارد و در این زمینه مسئولان و مردم باید هوشیار عمل کنند و در دام دشمنان نیفتند.

توطئه های فرهنگی در قالب بسته های فریبنده وارداتی توسط دشمنان اسلام در دسترس جوانان، دختران و پسران ایران قرار می‌گیرد.

منظور از بسته فرهنگی تعدادی کتاب،سی دی و یا فیلم و... نیست.منظور آنچه که از فکر غیر خودی، غربی یا شرقی، تراوش می‌کند و آثارش در حوزه‌های مختلف فرهنگی،اجتماعی،اقتصادی و...گریبانگیرمان می‌شود.این تراوشات فکری وارداتی برمبنای اعتقادی ما نیستند و با نیازهای ما هماهنگی ندارند.نتیجه شان این است که نوع نگاهمان را نسبت به فناوری و سبک زندگی تغییر می‌دهند.

متاسفانه مدتیست تهاجم و توطئه های فرهنگی دشمن در قالب بسته های فریبنده وارداتی به متن جامعه و خانواده های ایرانی رسوخ کرده است.

تلاش دشمن در راستای نفوذ فرهنگ، ترویج عقاید و افکار خود در بطن جامعه و بین جوانان و خانواده ها سبب تغییر آداب و رسوم و سنت های قدیمی شده و پیامدهای ناخوشایندی بر جامعه تحمیل کرده است.

مردم باید هوشیارتر از این حرفها باشند تا خام حرف های دروغین دشمنان نشوند و ضد ارزش‌های ما رنگ ارزش نگیرد.

امروزه که نزدیک به فرا رسیدن عید نوروز است باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم تا دشمنان نتوانند از این فرصت بهره برده و فرهنگ غلط خود را در قالب گردشگران و مسافران به شهرهای مختلف و به خصوص شهرهای مذهبی ایران انتقال دهند.

مقوله فرهنگ، هویت یک ملت است

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا در این راستا به خبرنگار ما گفت: هيچ کس منکر مسلح بودن دشمن در جبهه نرم نيست، اما فراموش نکنيم که بزرگ ترين سرمايه جمهوري اسلامي در جبهه فرهنگي افسران جوان آگاه و مستعدش در اين آوردگاه است.

احمدی‌پور با بیان اینکه مقوله فرهنگ، هویت یک ملت است، خاطرنشان کرد: تقارن فاطمیه ونوروز،فرصتی برای تبیین وترویج نگاه توحیدی و نهادینه کردن سبک زندگی فاطمی در بین مردم جامعه است.

وی اظهار کرد: فرهنگ در جامعه یکی از اصلی‌ترین ومهم‌ترین ارکان بوده و درجه اهمیت آن از اقتصاد بیشتر است و بایدبتوانیم این مهم را در جامعه گسترش دهیم و از فرهنگ به عنوان یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مقوله درزندگی فردی و اجتماعی استفاده کنیم.

رئیس تبلیغات اسلامی صومعه سرا افزود: در اوقات عیدنوروز برخی از افراد جوگیر می‌شوند و عنان اختیار را از دست می دهند و درقانون شکنی و عدم رعایت موازین شرعی آزاد برخورد می‌کنند.

احمدی پور با بیان اینکه باید جلوی اینگونه هنجارشکنی‌ها گرفته شود، گفت: با رعایت موازین اخلاقی و قانونی است که ذکرمعروف " یا مقلّب القول والابصار یا مدّبر اللّیل والنّهاریا محوّل الحول والاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال " مفهموم پیدا می کند و انشا الله مستجاب می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار