حضور یکهزار امدادگر و جوان جمعیت هلال احمر استان چهار محال و بختياري در طرح نوروزی

مدير عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از حضور یکهزار امدادگر جوان در 24 پایگاه امداد جاده ای این سازمان به مناسبت طرح نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۹۱۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد فروغي با اعلام اینکه طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال جاری آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، افزود: یکهزار نفر از امدادگران و نجاتگران و جوانان با گذراندن دوره های تخصصی و داشتن آگاهی کامل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فروغي افزود: 400 نفر از امدادگران در دو بخش امدادی و سفرهای نوروزي در ۲۴ پایگاه ثابت، موقت و سیار با به‌کارگیری مجهز ترین خودروهاي امدادي به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مسافران در محورهای مواصلاتی استان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در اجرای طرح نوروزی یک تیم عملیاتی خواهران (توانا )جهت یاری رساندن به گرفتاران حضور دارند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اعلام اینکه در طرح نوروزی ۱۳۹۴، جوانان حضور فعال و مستمر دارند، گفت: ۱۸ پست و ايستگاه سلامت درمبادي ورودی و سطح استان برپا خواهد شد.و۱۲ خیمه نماز و پاسخگویی به سوالات شرعی مسافران

فروغي در ادامه گفت : فضا های دوستدار کودک در کنار پایگاه راهنمای مسافران نوروزی برپا می شود و همچنين در ایستگاه های سلامت جهت انجام تست قندخون و فشارخون رایگان و همچنين ارائه خدمات درمان سرپایی وديگراقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

فروغي در ادمه خاطر نشان كرد: ۸ گشت پروژه سحاب جهت انجام خدمات حضوری و راهنمای مسافران در مکان های مختلف استان حضور دارند.

فروغي در پايان گفت ضمن تبريك پيشاپيش يه هموطنان عزيز از آنان خواست با صبرو حوصله و رعايت قوانين به انجام سفري سالم مبادرت كنند تا سالي خوب را سپري كنند

ارسال نظرات