با طراحی نرم‌افزاری کاربردی

تیم رباتیک دانشگاه آزادیاسوج به یاری گردشگران می‌آید

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج از طراحی نرم‌افزار راهنمای گردشگران کهگیلویه و بویراحمد توسط تیم رباتیک این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۹۰۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۶

خدیجه توفیقیان در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های مؤثر تیم رباتیک دانشگاه آزاد یاسوج از زمان تاسیس انجمن رباتیک اظهار کرد: این تیم تاکنون  اختراعات گوناگونی داشته است و موفقیت‌های خوبی نیز در مسابقات رباتیک کشوری کسب کرده است.

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد یاسوج افزود: تازه‌ترین طرح تیم رباتیک دانشگاه آزاد یاسوج، طراحی نرم‌افزار راهنمای گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی با بیان اینکه این نرم افزار قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندروید را نیز دارد بیان کرد: با نصب این نرم‌‎افزار بر  روی گوشی مسافران و میهمانان نوروزی که قصد مسافرت به مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را دارند مسیریابی و راهنمایی‌های لازم برای آنها در این نرم‌افزار در نظر گرفته شده است.

توفیقیان یادآرو شد: در این نرم‌افزار نقشه مسیرهای ارتباطی استان، مناطق گردشگری، تاریخی، رفاهی و طبیعی استان دیده شده و گردشگران با نصب این برنامه روی گوشی‌های خود به راحتی می توانند به مسیرها و مقصدهای مورد نظر خود در مناطق مختلف استان دسترسی پیدا کنند.

مسئول انجمن‌های علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج گفت: سه تن از اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد از جمله میثم الهی، فرشید بوشنده و محسن حقیقی این برنامه را به مدت یک ماه طراحی کرده‌اند.

توفیقیان یادآرو شد: تدابیر لازم برای نصب این برنامه بر روی گوشی مسافران نوروزی با همکاری اداره کل گردشگری و هلال احمر استان اندیشیده شده است و گردشگران می‌توانند از طریق بلوتوث این نرم‌افزار را از راهنمای گردشگران در مبادی ورودی شهرهای استان دریافت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار