مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خدابنده گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان از دوم فروردین‌ماه سال آینده آغاز شده و تا نهم این ماه ادامه خواهد داشت که در طول این بازه زمانی، ۳۵۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۸۰
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، محمدی اظهار کرد: همزمان با آغاز سال نو، شهروندان خدابندهای به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: اعزام کاروان‌های راهیان نور این شهرستان از دوم فروردین‌ماه سال آینده آغاز شده و تا نهم این ماه ادامه خواهد داشت که در طول این بازه زمانی، ۳۵۰ نفر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه خدابنده خاطرنشان کرد: زائران مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور در این مناطق از یادمانهای فتحالمبین، اروندکنار، منطقه عملیاتی والفجر ۸ و کربلای ۵، شلمچه، طلائیه، هویزه و خرمشهر بازدید میکنند.
محمدی تصریح کرد: در طول سفر نیز یک راوی، یک روحانی، یک مسئول امنیتی و یک پلیس‌یار افراد اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب کشور را همراهی میکنند.
وی ابراز کرد: بی تردید اشخاصی که در این سفر معنوی حضور مییابند از برکات معنوی آن بهرهمند شده و می‏توانند ارتباطی عمیق‌تر با نسل جوان کشور در دوران دفاع مقدس برقرار کنند.
این مقام مسئول در پایان یادآور شد: اعزام کاروان‏های راهیان نور در طول سال ادامه داشته و موجب می‌شود تا نسل جدید که از نزدیک در جریان اتفاقات هشت سال جنگ تحمیلی در کشور نبوده‌اند، با ابعاد مختلف آن آشنا شوند.

ارسال نظرات