راهیان نور/52

استقبال خانواده های زنجانی از اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از استقبال خانواده های زنجانی از اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۷۵
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از زمان آغاز ثبت نام اردوهای راهیان نور در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مردم استان زنجان استقبال خوبی از این اردوها دارند، افزود: در همان زمان برنامه مختلف توجیهی و تبلیغات گسترده برای ثبت نام آغاز می‌شود.

این مسئول برگزاری یادواره‌های شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس را پیش مقدمه‌ای برای اعزام زائران به مناطق عملیاتی دانست و متذکر شد: در هر منطقه عملیاتی برنامه‌های مختلفی برای زائران برگزار می‌شود.

کرمی در ادامه با اشاره به اینکه در اردوهای راهیان نور از راویان متعهد و باتجربه دوران هشت سال دفاع مقدس استفاده می‌شود، گفت: در این اردوها از راویانی استفاده می‌شود که در عملیات‌های مختلفی همچون کربلای 4، کربلای 5، والفجر8، فکه، بدر و خیبر دفاع مقدس خط شکن بوده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین در اردوهای راهیان نور و مناطق عملیاتی از راویانی استفاده می‌شود که در دفاع مقدس جزو فرماندهان و رزمندگان خط شکن بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه به برنامه‌های سپاه در برابر تحریف حوادث دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای جلوگیری از تحریف و انحراف حوادث دوران دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسئول استفاده از رزمندگان دفاع مقدس که یادگاران دفاع هستند را از راه‌های مقابله با تحریف دانست، تصریح کرد: کسانی که در دوران دفاع مقدس با چشم خوشان حوادث دفاع را از نزدیک دیده و لمس کرده‌اند می‌توانند در بازگو کردن حوادث دفاع مقدس موفق باشند.

کرمی اضافه کرد: کسانی که از نزدیک دوران دفاع مقدس را لمس کرده‌اند می‌توانند واقعیت‌ها را به مردم بازگو کنند.

وی راویان اردوهای راهیان نور را سند زنده دوران هشت سال دفاع مقدس دانست و بیان داشت: حضور راویان در اردوهای راهیان نور علاوه بر اینکه جلوی انحرافات را می‌گیرد زائران را با جانفشانی رزمندگان اسلام آشنا می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اسناد و مدارک راویان دفاع مقدس را از دیگر راه‌های جلوگیری از تحریف دانست و گفت: مرکز مطالعات تحقیقات دفاع مقدس اسناد بسیار خوبی را در این زمینه منتشر کرده‌ است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان قصد دارند روحیه جهادی و از خود گذشتگی مردم کشورمان را از بین ببرند، تصریح کرد: دشمنان قصد دارند روحیه جهادی و حماسه رزمندگان اسلام فراموش شود.

کرمی با تاکید بر اینکه از جان گذشتگی و روحیه جهادی رزمندگان اسلام فراموش شدنی نیست، گفت: دشمنان اقدامات مختلفی در فضای مجازی برای از بین بردن روحیه جهادی مردم انجام می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا و کاروان‌های راهیان نور کمک موثری در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دارد، ابراز داشت: شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس برای پیروزی و حفظ انقلاب جان خود را فدای کشورمان کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار