جلسه حلقه ی صالحین بسیج با حضور جانشین بسیج سازمانها و وزراتخانه های کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۵۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، جلسه حلقه ی صالحین بسیج با حضور محمد امیرخانی جانشین بسیج سازمانها و وزراتخانه های کشور، اسدالله گرجی زاده مدیرکل و مسئول بسیج زندانهای استان، مهدی زندیه مسئول سازمان بسیج کارمندان کردستان و جمعی از بسیجیان زندانهای مرکز استان برگزار گردید.
 
حجت الاسلام و المسلمین میرقربان رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سنندج در این مراسم که در محل نمازخانه این اداره کل برگزار گردید، ضمن تسلیت ایام فاطمیه به بیان مطالبی پیرامون قناعت و اصراف پرداخت و بیان داشت: در آموزه های دین اسلام توجه ویژه ای به قناعت در زندگی و عدم اصراف در امور روزمره شده است و ما نیز باید تنها در گفتار به اینچنین آموزه های دینی مهمی بسنده نکنیم  بلکه با سرمشق قرار دادن سخنان بزرگان در خصوص اصراف و قناعت، نشان دهیم که یک مسلمان واقعی هستیم.
 
امام جماعت اداره کل زندانهای کردستان، غیرت دینی را از ویژگیهای یک فرد بسیجی دانست و گفت: منظور از غیرت دینی این است که نیروهای بسیجی نسبت به مسائل اخلاقی و دینی جامعه و ترویج احکام و معارف الهی حساسیت داشته باشند،اگر موضوعاتی در جامعه رخ داد که با احکام الهی و اسلامی مطابقت نداشت در برابر آن عکس العمل نشان داده شود.
 
وی افزود: اگر بخواهیم نماد غیرت دینی را در عصر حاضر از بزرگان دین و انقلاب را مطرح کنیم، موضع گیری شجاعانه حضرت امام خمینی (ره) در تالیف کتاب آیات شیطانی توسط سلمان رشدی است که فتوای مرتد بودن وی را صادر فرمودند.
هم چنین پس از برگزاری جلسه صالحین بسیج اداره کل زندانهای کردستان و با حضور حاضرین در این جلسه ، ساختمان جدید پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر اداره کل زندانهای کردستان نیز افتتاح گردید.
 
ارسال نظرات