خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان خبر داد

برپایی خیمه‌ معرفت در جوار آرامگاه حیقوق نبی(ع)

مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان از برپایی خيمه معرفت ديني در جوار آرامگاه حیقوق نبی(ع) در شهرستان تویسرکان همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۴۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، مهدی محمد‌ظاهری اظهار داشت: خیمه معرفت در جوار آرامگاه حیقوق نبی(ع) همزمان با اجرای طرح آرامش بهاری از 29 اسفند سال 93 تا 15 فروردین سال 94، برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: هدف از اجرای طرح خیمه معرفت آشنایی عموم مردم به ویژه کودکان و نوجوانان و جوانان با مسایل مختلف اعتقادی و مذهبی و دینی و حفظ و تقویت باورهای اسلامی است.

مسئول فرهنگی قرآنی اوقاف تویسرکان ترویج گردشگری مذهبی و پاسخگویی به سؤالات دینی، مذهبی و انس و الفت بیشتر با قرآن کریمرا از اهداف این طرح نام برد و افزود: با توجه به اینکه از چهار مبلغ اعزامی از قم در برپایی این خیمه ها بهره می بریم امید است بیش از پیش گام موثری در راستای نهادینه سازی فرهنگ دینی برداشته شود.

محمدظاهری عنوان کرد: این خیمه با غرفه‌های مختلف مشاوره توسط روحانیان مجرب و آموزش دیده، نقاشی، قرآن، پرسش و پاسخ و نمایشگاه حجاب و عفاف برای عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و کودکان زائرین و مسافرین در ایام تعصیلات نوروزی دایر است.

وی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف افزود: بروشورهای مذهبی و معرفتی نیز با رویکرد بصیرت افزایی نیز توزیع می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار