خبرهای داغ:
رئیس مرکز فوریت‎های پزشکی همدان:

خدمات‌رسانی 25 تیم عملیاتی در تعطیلات نوروزی در همدان/۴۴ مصدوم در چهارشنبه سوری امسال در همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎های پزشکی همدان گفت: مرکز فوریت‎های پزشکی استان همدان با 65 تیم عملیاتی و 350 نیرو از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدمات‎رسانی به شهروندان و مسافران است.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۴۳
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حبیب معصومی با اشاره به آسیب‌دیدگان چهارشنبه پایان سال اظهار داشت: در شب گذشته 44 مورد مصدومیت به مرکز فوریتهای پزشکی و اورژانس 115 گزارش شده است و این در حالی است که چهارشنبه سوری سال گذشته 67 مورد مصدومیت در استان همدان رخ داد که از این تعداد 21 مورد از آسیبها از ناحیه چشم بوده است.

وی افزود: با همکاری دستگاههای خدماتی، امدادی و درمانی آموزشهای همگانی مناسبی به مردم ارائه شد و با تلاش رسانهها آگاهی بخشی مناسبی انجام گرفت و در این راستا امسال شاهد کمتر شدن تعداد افراد آسیب دیده بودیم.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی همدان تصریح کرد: از مجموع آسیب دیدگان در چهارشنبه سوری امسال چهار مورد آسیب جدی از ناحیه چشم بوده است که سه مورد در بیمارستانهای همدان تحت درمان قرار گرفتند و یک مورد به درخواست خانواده آسیب دیده به بیمارستان فارابی تهران اعزام شد.

وی گفت: بیشترین آسیب‏ها از ناحیه دست، صورت و چشم ناشی شده است اما با آگاهی بخشی به مردم امسال با کمترین حادثه مواجه بودیم که این اتفاق مایه خرسندی است.

معصومی با بیان اینکه امسال خوشبختانه شاهد مورد فوتی در چهارشنبه پایان سال نبودیم، عنوان کرد: اورژانس 115 و بیمارستانهای همدان در شب چهارشنبه سوری امسال در آماده باش کامل قرار داشتند و با همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی چهار بلوک به عنوان مکانهای پرخطر و نزدیک به بروز حادثه شناسایی شدند و خودروهای آمبولانس در این مکانها استقرار یافتند.

وی افزود: مرکز فوریتهای پزشکی استان همدان با 65 تیم عملیاتی و 350 نیرو از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی آماده خدماترسانی به شهروندان و مسافران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار