رییس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان:
رییس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان حوزه علمیه را پایگاه رسانه ها دانست و گفت: اگر غنی از امکانات باشیم اما از نقش رسانه ها غافل باشیم مطمئنا موفقیتی نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۵۰۵۸۲۲
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام مهدی مجرد در افتتاحیه سایت حوزه علمیه بزرگ و بین المللی امیرالمومنین(ع) رشت با اشاره به نقش بی بدیل رسانه ها جهت انتقال مفاهیم دینی و اسلامی اظهار کرد: ما وظیفه داریم تا آنچه را که برای مردم و جامعه مفید است بازگو کرده و مردم را به راه راست هدایت کنیم.

وی حوزه علمیه را پایگاه رسانه ها دانست و گفت: اگر غنی از امکانات باشیم اما از نقش رسانه ها غافل باشیم مطمئنا موفقیتی نخواهیم داشت.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در پویایی جامعه دارند افزود: رسانه ها در انتقال ارزشهای دینی و اسلامی نقش مهمی برعهده دارند.

حجت الاسلام مجرد به مشکلات احداث حوزه علمیه استان اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه بزرگ امیرالمومنین(ع) در 3 فاز طراحی شده است که فاز نخست آن طی سالیان اخیر و با حمایت های ویژه آیت الله قربانی، نماینده ولی فقیه در استان شروع به کار نمود.

وی تصریح کرد: هم اکنون این حوزه ظرفیت پذیرش 300 طلبه را دارد.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اهداف افتتاح سایت حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) گفت: این سایت در راستای انعکاس فعالیت ها و برنامه های حوزه در بخش های مختلف راه اندازی شده است.

حجت الاسلام مجرد با تاکید بر اینکه باید مسلح به سلاح‌های روز باشیم یاداور شد: امروز دشمن با استفاده از سلاح‌های نرم وارد خانه‌ها شده و اذهان جوان‌ها را تسخیر کرده و دیگر لزومی به لشکر کشی نیست.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش مهمی در تنویر افکار عمومی دارند از رسانه های استان خواست تا به بیان واقعیت ها برای جوانان بپردازند.

رییس دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برای مقابله با جنگ نرم نمی توان تنها از طریق منبر و مسجد پاسخگوی نیازهای جامعه شد، بلکه باید مسلح به سلاح هایی که دشمنان آنها را ترویج می کنند باشیم.

حجت الاسلام مجرد حوزه های علمیه را اسحله خانه امور اجتماعی کشور بیان کرد و گفت: قلم اصحاب رسانه قلم های امام زمانی باشد، رسانه ها برای جلب نظر افراد قلم نزنند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: جنگ نرم بهترین ابراز دشمن برای تسخیر جوانان است.

ارسال نظرات