یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور شهر شلمزار برگزار شد

با حضور خانواده معظم شهداء، اساتید، دانشجویان و یادگاران دفاع مقدس، یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام نور شهر شلمزار برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۵۹
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت: برگزاری این نوع برنامه ها با محوریت یاد شهدا موجب تلطیف، گسترش معنویت در جامعه، تبیین مبانی اعتقادی و یادآوری اهداف عالی انقلاب اسلامی در میان مردم و همچنین آشنایی بیشتر نسل امروزی با اهداف و آرمان های شهدا راه حق و دیانت خواهد شد.

دکتر ماشاءالله ایزدی، افزود:‌ رمز موفقیت و ماندگاری نام شهدا در پایبندی به اعتقادات دین اسلام و پیروی از ولایت فقیه است.

وی، دفاع از آرمان های شهدا را دفاع از اهداف عالی و انسان ساز دین اسلام دانست و گفت: انقلاب اسلامی نیز نشات گرفته از قرآن، سیره رهبران دینی و ائمه معصومین علیهم السلام، برنامه های خدا محوری امام راحل و فرامین رهبر معظم انقلاب است.

دکتر ایزدی، با اشاره به برگزاری اولین یادواره دانشجو این شهرستان یادآور شد: درایت امام راحل و ادامه راه ایشان توسط رهبر معظم انقلاب توانسته است، عزت نظام اسلامی را در دنیا به اوج خود برساند .

وی در ادامه گفت: هدف از برگزاری یادواره های شهدا و معرفی و نام آوری بزرگان، ارائه الگوهای اسلامی انقلابی در حوزه فرهنگ است که به دنبال الگو سازی برای نسل جوان و نوجوان هستیم.

گفتنی است: این یادواره به پاس گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید دانشجوی دوران دفاع مقدس به نام های شهیدان ابراهیم صفائی، علی اکبر بهشتی نژاد و نادر حیدری در دانشگاه پیام نور شهر شلمزار برگزار شد.

ارسال نظرات