تجدید میثاق بسیجیان بروجنی با آرمان های شهدای کربلای ایران

یکصد نفر از خواهران بسیجی شهرستان بروجن، عازم بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شدند تا با آرمان های والای شهدای کربلای ایران تجدید میثاق کنند.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۵۴
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه شهرستان بروجن، گفت: کاروان یکصد نفره در بدرقه اين کاروان به گفت: اين کاروان متشکل از ۱۰۰ نفر از خواهران بسیجی شهرستان می باشد که با دو دستگاه اتوبوس عازم بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار علی کیهانی، افزود: زایران سرزمین نور به مدت سه شبانه روز از مناطق عملیاتی فتح المبین، والفجر8،‌ اروند رود، مشهدالشهدای شلمچه و منطقه شوش بازدید می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن، از همراهی راویان و روحانیون تبلیغی به همراه این کاروان خبر داد و تأکید کرد: اکیپ های امدادی و تدارکاتی برای رفاه حال زایران سرزمین نور در نظر گرفته شده و تمهیدات امنیتی برای سلامتی این کاروان اندیشیده شده است.

وی، با اشاره به برنامه های فرهنگی معنوی ویژه اردوهای راهیان نور، گفت: حضور زایران در رزمایش هنری رزمی بصیرتی ستارگان زمینی در اردوگاه شهید مسعودیان اهواز از دیگر برنامه های اردوهای راهیان نور به شمار می رود.


ارسال نظرات