خبرهای داغ:
«سفری از جنس نور»/22

برزگر: اعزام یک هزار نفر از شهرستان همدان به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحيه همدان با اشاره به ثبت‌نام بيش از 6 هزار نفر طی امسال در شهرستان همدان برای حضور در راهیان نور گفت: پيش‌بيني مي‌شود از حوزه‌هاي بسیج محلات سپاه ناحيه همدان نیز در ايام نوروز بيش از یک هزار نفر به اين مناطق اعزام شوند.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۲۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۹

حسن برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در همدان با اشاره به کاروان‌های راهیان نور بیان داشت: اگر كسي گمان كند كه جنگ پايان يافته خيال باطل و عبثي است چراكه دشمن با جنگ نرم و رسانه‌اي وارد معركه شده است.

وی با بیان اینکه بايد خاكريزهاي خود را مقتضاي اين جبهه بنا كنيم، گفت: اردوهاي راهيان نور در راستاي اين راهبرد است.

فرمانده سپاه ناحيه همدان با اشاره به استقبال خوب جوانان از اردوهای راهیان نور تصریح کرد: استقبال خانواده‌ها نیز از این اردوها قابل توجه بوده است.

وي با تاكيد بر اينكه برنامه‌هاي اجرا شده در اردوهاي راهيان نور براي تقويت بنيه معنوي و فكري جوانان موثر است، گفت: از ابتداي سال جاری تاكنون بيش از 6 هزار نفر ثبت‌نام كرده‌اند و پيش‌بيني مي‌شود از حوزه‌هاي بسیج محلات سپاه ناحيه همدان در ايام نوروز نیز بيش از یک هزار نفر به اين مناطق اعزام شوند.

برزگر اضافه كرد: امسال 5 هزار و 700 نفر از دانش‌آموزان خواهر و برادر از مناطقي مثل شلمچه، طلائيه، هويزه، يادمان شهداي قراويز، مرصاد و... بازدید كرده‌اند.

وی ادامه داد: اعزام‌هاي امسال رشد خوبي داشته‌اند كه در اين ميان جوانان گوي سبقت را از بقيه ربوده‌اند و هر چه به آخر سال و تعطيلات نوروز نزدیک‌تر مي‌شود تقاضا براي اعزام بیشتر مي‌شود.

فرمانده سپاه ناحيه همدان تاكيد كرد: با توجه به ظرفيت بالاي راهيان نور كه اغلب آن را جوانان عاشق فرهنگ ايثار و شهادت تشكيل مي‌دهند اين انتظار مي‌رود كه تمام دستگاه‌هاي دولتي و غيردولتي شهرستان، ما را در اين مهم ياري كنند و خود نيز بتوانند از ظرفيت‌هاي آموزشي و فراگير و انتقال تجارب مفيد در اين كاروان‌ها استفاده كنند.

وی ابراز داشت: خادميني كه به همراه كاروان‌هاي راهيان نور اعزام مي‌شوند حدود 40 نفر از مسئولين اتوبوسي، فرهنگي، پشتيباني، گروه هاي امدادي، مداح، مبلغ و راوي هستند.

برزگر در ادامه با اشاره به افزايش 10 الي 15 درصدي استقبال اقشار مختلف افزود: بيشتر اين افراد جنگ و جبهه را نديده‌اند و مي‌خواهند جاودانه حماسه‌هاي ماندگار رزمندگان خود را ببينند و رشادت‌های آنان را در زندگی خود تمرین کنند.

وی در پايان خاطرنشان كرد: بسيج دارای ظرفيت بالقوه و پرتواني است كه در دستان نظام اسلامي براي پيشبرد اهداف عاليه نظام است و برگزاري راهيان نور تنها بخشي از توانايي‌هاي بسيج را نشان مي‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات