خبرهای داغ:
4 فروردین ماه 94 انجام می‌شود

برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در نهاوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در نوروز 94 در شهرستان نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۵۷۲۴
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌ الاسلام حسین گروسی اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با هیئات مذهبی، هیئت امنای مساجد، مجمع امورصنفی و ائمه جماعات مساجد شهرستان نهاوند در راستای برگزاری باشکوه مراسم سوگواری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) در مناطق مختلف این شهرستان و تجمع بزرگ فاطمیون نهاوندی انجام شده است.

وی اظهار کرد: ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) با عید نوروز مصادف شده است و انتظار می رود که مردم مومن و ولایتمدار نهاوند به پاس احترام به ساحت مقدس حضرت فاطمه(س) نسبت به برگزاری مراسمات جشن در این مناسبت توجه داشته و احترام دهه دوم فاطمیه مراعات شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند با اشاره به این مطلب که ایام دهه دوم فاطمیه از یکم فروردین شروع و تا ششم ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به داشتن سابقه مذهبی مردم نهاوند سلسله جلسات و برنامه‌ها در گرامیداشت این مناسبت مذهبی باید با مشارکت گسترده مردم در هیئات و مساجد برگزار شود.

گروسی در ادامه خطاب به ائمه جماعات و مسولان هیئات مذهبی توصیه کرد: با بستر سازی مناسب جهت برگزاری مراسمات و انجام تبلیغات محیطی با استفاده از پلاکارد و پرچم های سیاه نسبت به گرامیداشت ایام فاطمیه اقدام شود تا در ایام نوروز احترام فاطمیه محفوظ بماند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 100 ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی برای این ایام تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: نصب بنر و پلاکارد، سخنرانی شبکه تبلیغ در گرامیداشت ایام فاطمیه، گفتمان های سبک زندگی فاطمی درمساجد، اعزام مبلغ به مناطق مختلف نهاوند، گرامیداشت ۱۲۰شهید شهر برزول و بخش زرین دشت و همچنین تجمع بزرگ فاطمیون در روز چهارم فروردین ماه در نهاوند از جمله برنامه های این اداره در ایام فاطمیه است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: در ایام دهه دوم فاطمیه حجت‌الاسلام میریزدی از مبلغین اعزامی به مدت ۱۰روز صبح ها همزمان با اقامه نماز صبح درمسجد صاحب الزمان بازار و همزمان با اقامه نمازجماعت مغرب و عشا در مسجد شهید حیدری درگرامیداشت ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام سخنرانی خواهدکرد.

وی عنوان کرد: ترویج سبک زندگی فاطمی و حرکت در مسیر ارزش های دینی ازجمله اهداف برنامه های فرهنگی این مناسبت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار