کد خبر: ۸۵۰۵۶۸۰
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱

خبرگزاری بسیج –  سرویس اخبار ویژه

علی جنتی گفته است :«امیدواریم هیچ رسانه‌ای سال 94بسته نشود 

روزنامه­ ی حامی فتنه (قانون) در همین خصوص نوشت :« وزیر ارشاد در آخرین روزهای سال 93 خبرهای خوشی را در حوزه رسانه، برای کاهش توقیف روزنامه‌ها و همچنین تذکر به رسانه‌ها اعلام کرد. علی جنتی که در مراسم رونمایی از طرح‌های مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال حضور داشت، در پاسخ به ایسنا درباره‌ اینکه پیش‌بینی می‌کند در سال جدید حجم بستن روزنامه‌ها و تذکر به رسانه‌ها نسبت به سال‌های قبل تا چه اندازه کاهش پیدا کند، گفت:‌ امیدوارم هیچ رسانه‌ای در سال جدید بسته نشود. در این زمینه مبنا این است که هیچ رسانه‌ای توقیف نشود و اگر هم احیانا تخلفاتی صورت می‌گیرد، به طرق و شیوه‌های مختلف با آن‌ها برخورد شود.»

لازم به ذکر است وزارت ارشاد علاوه بر چراغ سبز به جولان فتنه گران در مطبوعات در سال 93 در چاپ و انتشار کتب اعضای کانون نویسندگان! و همچنین انتشار مجدد برخی دیگر از آثار شتاب قابل توجهی داشته است!! برای نمونه می توان انتشار گزیده ی اشعار حافظ موسوی توسط نشر مروارید را نام برد !!

 «حافظ موسوی» از اعضای کانون غیرقانونی نویسندگان و دبیرسابق هیئت تحریریه مجله «کارنامه» است که با انتشار یادداشت «لیست سیاه» در شماره دی ماه 1392 ماهنامه مهرنامه (ارگان حزب کارگزاران و تریبون عوامل فتنه) اظهار امیدواری کرده بود که کتاب‌هایی که به دلایل اخلاقی و فرهنگی از انتشار آنها جلوگیری شده به چاپ برسد. وی در آن شماره نوشته بود: «امیدوارم حالا که آقای صالحی (معاون فرهنگی وزارت ارشاد) پا پیش گذاشته‌اند و به عنوان امدادرسان به این منطقه سونامی‌زده وارد شده‌اند، آن طومار سیاه را در هم بپیچند و نام نیکی از خود به یادگار بگذارند.

ارسال نظرات