سفر راهیان نور سفر عشق است؛ اوایل زندگی بعد از ازدواج به جای اینکه به شهرهای تاریخی و تفریحی سفر کنیم، ترجیح دادیم ماه عسل به یادمان های دفاع مقدس در مناطق جنوب کشور سفر کنیم و زندگی مان را با سفر معنوی راهیان نور متبرک و شیرین تر کنیم.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۶۳
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محمد زارعی بسیجی فرهنگی، با بیان این مطلب، می گوید: شلمچه شمالی در جنوب کشور است؛ بسیاری از مردم از حضور در جنگل های سر سبز شمال و سواحل دریا لذت می برند، به همین نسبت خیل کثیری از مردم هم بهترین روزهای سال و زندگی خود را در ایام نوروز به مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس سفر می کنند.  

زارعی اظهار می دارد: از تهران تا خرمشهر مسیر طولانی و خسته کننده است اما به رغم همه مشکلات، رنج سفر را به جان و دل می خریم و لطف خدا و نظر شهدا شامل حال ما شده است و تاکنون چندین بار توفیق زیارت یادمان های دفاع مقدس را داشته ایم و  خاطرات خوبی در زندگی مان رقم خورده است.

 وی الگوی خود را بسیجی فرهنگی مهدی نقدی از جانبازان دوران دفاع مقدس دانست و خاطر نشان کرد: از او درس های زیادی گرفتم و با دیدن عکس های او در دفاع مقدس  بیشتر مشتاق شدم از مناطق عملیاتی دوران جنگ بازدید کنم. 

 شلمچه و طلائیه تاثیر زیادی به لحاظ معنوی و شناخت بیشتر شهدا بر من داشته است.  همچنین کلام ارزشمند مقام معظم رهبری و معلم هایم در ایجاد انگیزه برای حضور در کاروان های راهیان نور تاثیر داشت.

    

ارسال نظرات
آخرین اخبار