فرمانده سپاه ناحیه زنجان بر لزوم پررنگ‌تر برگزار شدن برنامه‌های راهیان نور تاکید کرد.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۱۵
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

ابوالفضل طهماسبی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور هر سال با حضور زائران و علاقه‌مندان در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعزام زائران شهرستان زنجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از 27 اسفند ماه آغاز می شود؛ تصریح کرد: در این دوره برادران علاقه‌مند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام میشوند.

طهماسبی با اشاره به اینکه 13 از شهرستان زنجان به مناطق عملیاتی اعزام میشوند، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی برای زائران حاضر در مناطق عملیاتی برگزار می‌شود.

وی اردوهای راهیان نور را یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی کشور اعلام کرد و متذکر شد: اردوهای راهیان نور تاثیرات مثبتی بر مردم به ویژه نسل جوان دارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور با حضور علاقه‌مندان از اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان، دانشجویان، اصناف و بازاریان، محلات و...برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مردم به ویژه نسل سوم و چهارم انقلاب با حضور در مناطق عملیاتی فرهنگ ایثار و شهادت را می‌آموزند، تصریح کرد: این اقدامات سبب می‌شود جانفشانی رزمندگان اسلام به فراموشی سپرده نشود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان بر لزوم پررنگ‌تر برگزار شدن برنامه‌های اردوهای راهیان نور اشاره کرد و اظهار داشت: امسال اعزام زائران به صورت خانوادگی در مناطق عملیاتی جنوب کشور افزایش یافته است.

طهماسبی ادامه داد: در رزمایش‌های شبانه عملیات‌های دوران هشت سال دفاع مقدس به به صورت زنده به تصویر کشیده می‌شود.

وی در ادامه به نقش روحانیون و طلاب و راویان در اردوهای راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: اگر کاروان‌های راهیان نور بدون راوی و روحانی برگزار شود خروجی فرهنگی مثبتی نخواهد داشت.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای تربیت راوی اقدام کرده است، تصریح کرد: برنامه بدرقه اردوهای راهیان نور با حضور مسئولان در شهرستان‌های استان زنجان برگزار شده است.

این مسئول برنامه پاسخگویی به شبهات زائران در اردوهای راهیان نور برگزار می‌شود، اظهار داشت: برنامه خاطره گویی زائران و راویان در طول مسیر برگزار می‌شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در اردوهای راهیان نور برای زائران برگزار شده است، تصریح کرد: کتاب‌های فرهنگی با تخفیفات ویژه به زائران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نماز جماعت با حضور پرشور زائران برگزار می‌شود، گفت: امید است برگزاری اردوهای راهیان نور باعث آشنایی بیشتر زائران و علاقه‌مندان با اهداف و آرمان‌های شهدا و امام راحل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات