خبرهای داغ:
مراسم تشییع شهیدی از خرمشهر:

حضور بی نظیر مردم خرمشهر در استقبال از شهید مدافع حرم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید علی منیعات که برای دفاع از عتبات عالیات و مبارزه با تکفیری های داعش به صورت داوطلبانه به عراق رفته بود و در جنگ با این تروریست ها به شهادت رسیده است صبح امروز با حضور مردم شهید پرور خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۶۱۱
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج خوزستان:
مراسم تشییع
پیکر مطهر شهید علی منیعات که برای دفاع از عتبات عالیات و مبارزه با تکفیری های داعش به صورت داوطلبانه به عراق رفته بود و در جنگ با این تروریست ها به شهادت رسیده است با استقبال مردم خرمشهر از درب منزل این شهید والامقام برگزارشد.

*
استقبال مردم خرمشهر از پیکر این شهید از شب گذشته بسیار گسترده بوده است،امروز نیز با نزدیک شدن به آغاز مراسم تشییع جمعیت فوج فوج در حال اضافه شدن است به گونه ای که برخی از مردم خرمشهر این استقبال را بسیار کم نظیر می دانند.

*20
طوایف عرب خرمشهربه همراه پرچم های رسمی طوایف خود از آغاز مراسم تشییع حاضر هستند و با یزله های عربی شور و حرارت خاصی به این مراسم بخشیده اند.

*
مردم شهرهای آبادان،هندیجان ،ماهشهر و سایر شهرهای استان خوزستان نیز برای حضور در این مراسم به خرمشهر آمده اند.

*
حجت الاسلام حاجتی امام جمعه موقت اهواز در کنار نماینده شهرستان و فرماندار خرمشهر به خیل استقبال کنندگان از پیکر این مدافع حرم پیوسته اند.

*
تشییع کنندگان در حال حرکت به سمت مسجدجامع خرمشهر هستند طبق برنامه از قبل پیش بینی شده بناست مراسم بزرگداشتی در مسجدجامع خرمشهر برای این شهید برگزار شد.

*
مردم خرمشهر در هنگام تشییع پیکر شهید منیعات با سردادن شعارهای فارسی وعربی اعلام کردند تا آخرین نفس با آرمان های امام و رهبری و ولایت اهل البیت خواهیم ماند.

*
مراسم تشییع این شهید با حضور گسترده مردم و مسئولین خرمشهر و آبادان در مسجدجامع خرمشهر ادامه دارداقامه نماز میت توسط امام جمعه خرمشهر بر پیکر این شهید در مسجد جامع انجام شد.

*
تعدادی از همرزمان شهید از بسیج مردمی عراق نیز در مراسم تشییع پیکر شهید منیعات حاضر شده اند که یکی از آن ها طی سخنانی در جمع مردم خرمشهر از حمایت های ملت و رهبرمعظم انقلاب از مردم عراق قدردانی کرد و گفت اگر این حمایت نبود سرنوشت عراق نامعلوم می شد.

*
پس از اقامه نماز بر این شهید مردم خرمشهرشعارهای مرگ بر داعش جیره خوار و مرگ بر آمریکا سر دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار