خبرهای داغ:
مدیر امور ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

مهلت ارسال آثار به جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان همدان تا پایان سال جاری

مدیر امور ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان همدان تا پایان سال جاری مهلت دارند که آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۳۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا سلیمانی اظهار کرد: پنجمین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با هدف جمع‌آوری خاطرات رزمندگان به عنوان یک سند مکتوب و محفوظ و ارائه به جامعه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات توسط سه داور کارشناسی می‌شود و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 8 میلیون ریال، 5 میلیون ریال و 3 میلیون ریال اهدا خواهد شد و به اثرهای شایسته تقدیر نیز 8 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

مدیر امور ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از اعلام نتایج جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در خرداد ماه سال 94 خبر داد و افزود: مهلت ارسال آثار تا پایان سال جاری است.

وی ادامه داد: خاطرات ارسالی می‌تواند در حوزه‌های حضور رزمندگان در صحنه‌های نبرد اعم از ارتش، سپاه، بسیج، هوانیروز، ژاندارمری، جهاد، هلال احمر و کمیته امداد و خاطرات مربوط به بمباران‌های شهرها و ارسال کمک‌های مردمی باشد.

سلیمانی ابراز کرد: در نتیجه برگزاری چهار دوره قبلی جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس استان همدان خاطرات برگزیده و برتر در قالب دو کتاب با نام‌های «دو ابراهیم» و «سه تکه ابر، سه برادر» منتشر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار