خبرهای داغ:
کارشناس مسائل اجتماعی:

دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف به دنبال جدایی مردم از آرمان‌های انقلاب هستند

کارشناس مسائل اجتماعی گفت: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف به دنبال جدایی مردم از آرمان‌های انقلاب هستند.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۲۷
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، قربانی در جلسه‌ای که با موضوع جنگ نرم و ماهواره در واحد مقاومت فاطمیه به همت بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت زینب کبری(س) ملایر با حضور بیش از 100 دانش‌آموز برگزار شد، به بررسی برنامه‌های دشمن برای زمین‌گیر کردن انقلاب و انحراف جوانان پرداخت.

وی افزود: هدف دشمن فروپاشی اتحاد شکل گرفته پیرامون دین اسلام و انقلاب اسلامی و ضربه زدن به ولایت فقیه است.

این کارشناس اجتماعی بیان کرد: شما دانش‌آموزان، آینده‌سازان فردای انقلاب و کشور اسلامی ایران هستید و برای موفقیت در این عرصه باید دشمنان خود را بشناسید و بر مبنای شناخت خود و جامعه قدم بردارید.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهایی که نیاز به شناخت دارد دجالواره است، گفت: این رسانه بیگانه که در واقع باید در خدمت بشریت قرار گیرد در اختیار کشورهای مستکبر و زورگو قرار گرفته که از آن برای اهداف شوم خود و ضربه زدن به انقلاب اسلامی و بنیاد بشریت که بنیادی جزء خداپرستی و اصول اسلامی نیست استفاده می‌کنند.

قربانی ابراز داشت: باید پیرامون دجالواره و مصائبی که برای جامعه اسلامی به بار می‌آورد تحقیق کنید و دانش و یافته خود را در این زمینه به خانواده و جامعه انتقال دهید تا مردم با آگاهی از رویکرد و هدف شوم دجالواره از استفاده آن پرهیز کنند.

وی خاطرنشان کرد: شبکه‌های ماهواره به تمسخر حجاب و دست و پاگیر نشان دادن آن می‌پردازند و و رابطه با جنس مخالف را امری عادی جلوه می‌دهند تا از این رهگذر به مراد خود که جدایی مردم از آرمان‌های انقلاب است، دست یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار