خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی در تحول معنوی و فرهنگی در جامعه دارد

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در باغ موزه دفاع مقدس همدان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نقش بسزایی در تحول معنوی و فرهنگی در جامعه دارد.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۲۵
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله شریف‌الدین ملک‌حسینی در بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دفاع مقدس اظهار داشت: مجسم کردن زیبایی‌ها و فضیلت‌ها به سختی تحقق آنها است و باغ موزه دفاع مقدس استان همدان توانسته با تلاشی که در ساخت و ایجاد آن صورت گرفته این زیبایی و فضیلت را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه با بیان اینکه این حرکت بزرگ در استان همدان قابل تقدیر و قدردانی است، افزود: شاید در ظاهر ایجاد چنین مجموعه‌ای سهل و آسان به نظر برسد اما به حتم زحمات زیادی برای ساخت فضاهای مختلف باغ موزه دفاع مقدس همدان کشیده شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حضور و بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان بر عمق روح و جان آدمی تأثیرگذار بوده و بسیار جذاب خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امروز یادواره‌های شهدا برای معرفی شهدا کمتر از شهادت نیست»، تصریح کرد: به شهادت رسیدن یک فرد می‌تواند در یک انقلاب بزرگ فرهنگی مؤثر باشد و هر اتفاقی که انسان را به موضوعات و مباحث مرتبط با شهید و شهادت نزدیک می‌کند نقش بسزایی در یک تحول معنوی و فرهنگی دارد.

حسینی در پایان یادآور شد: اثربخشی حضور نوجوانان و جوانان در چنین مراکزی به مراتب بیشتر و بالاتر از افراد دیگر است چراکه این قشر قلب آماده و پر احساس‌تری دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار