خبرهای داغ:
تلاش خود را برای مقابله با غرض‌ورزی‌های سیاسی به‌کار می‌‌بندیم تا کوتوله‌های سیاسی جرأت نکنند با هر پشتوانه‌ای، کوچک‌ترین خدشه‌ای به حریم ولایت‌فقیه در این استان وارد کنند.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۲۳
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس،  بسیج رسانه استان فارس در بیانیه خود آورده‌ است: انتشار نامه سرگشاده علی مطهری، توهین به جایگاه نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز به‌قدری حیران‌کننده و سنگین بود که قلم به کاغذ نمی‌رود تا کلمات سخیف وی را پاسخ دهد؛ چرا که تقدس قلم و جایگاه رفیعش، اظهر من‌ الشمس بوده و‌ با سفسطه‌بازی، دروغ‌پردازی و توهین میانه‌ای نیست.

در این بیانیه تاکید شده است: با انتشار این نامه مشاهده شد جایگاه رفیعی که روزگاری برای مجلس به‌واسطه گفتاری که دیانت را عین سیاست و سیاست را عین دیانت می‌دانست، امروز کوتوله‌‌های سیاسی و هتاک نه‌ تنها سیاست و تدبیر که دیانت را با ادبیات و به حرکت درآوردن ابزار مقدس قلم می‌شکنند.

این بیانیه می‌افزاید: ولایت‌فقیه و ولایت‌پذیری، همواره در سخن و عمل تمام ‌کسانی که دل در گرو اسلام عزیز دارند، وجود داشته و طبیعی است در استان فارس نیز که آیت‌الله ایمانی، تجلی‌ ولایت است، فاجعه اهانت به جایگاه ایشان نوعی خدشه بر جایگاه رفیع ولایت‌فقیه محسوب می‌شود که بر هر فرد برخوردار از غیرت دینی،‌ ابراز انزجار از آن را ضروری می‌‌کند.

در ادامه این بیانیه خاطرنشان شده است: منویات حضرت آیت‌الله ایمانی در استان فارس همواره راهگشای کسانی بوده که دل در گرو توسعه و تعالی این استان داشته‌‌اند، حال‌ آنکه امر بر برخی غرض‌ورزان مشتبه شده و شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) در کشور و استان در قله فارس را به‌ اشتباه، شیراز و فارس پیش‌ از انقلاب متصور شده‌‌اند که هر بی‌ سر و پایی بتواند بدان قدم گذاشته و اغراض غیردینی و منفعت‌طلبانه خود را به‌پیش برد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مشاهده وقایع یک‌سال گذشته فارس و خاصه شهر شیراز حاکی از تلاش برای بر هم زدن آرامش در این استان و سلب فرصت‌های توسعه‌ای در این خطه است تا در دستیابی به مطلوبشان که در سال 88 ناکام ماندند، در زمان منتهی به انتخابات مجلس سال 94 تکرار و با فتح سنگر به سنگر و پیشبرد اهداف پلیدشان، قامت رعنای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار و مجروح کنند.

اصحاب بسیجی رسانه در بیانیه خود ضمن تجدید پیمان و توسل به علمای شهید اسلام و از جمله شهید عرصه قلم،‌ استاد شهید مرتضی مطهری که پاره تن امام راحل بود، با اعلام حمایت خود از آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی‌فقیه در این استان، تصریح کرده‌اند: تلاش خود را برای مقابله با غرض‌ورزی‌های سیاسی به‌کار می‌‌بندیم تا کوتوله‌های سیاسی جرأت نکنند با هر پشتوانه‌ای، کوچک‌ترین خدشه‌ای به حریم ولایت‌فقیه در این استان وارد کنند.

در بخش پایانی این بیانیه اضافه شده است: همچنین از دستگاه‌های مسئول این تقاضا را داریم که با بررسی فراتر از یک مقطع زمانی وقایع و حوادث را در مجموعه‌ای از عوامل دیده و علل را ریشه‌یابی و فتنه را در نطفه خاموش کنند تا دیگر شاهد وقایع تلخی مانند فتنه 88 و حواشی طولانی آن در فارس و شهر مقدس شیراز نباشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار