جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین با نام «پارس»، در آستانه فرا رسیدن 29 اسفند ماه، روز ملی شدن صنعت نفت و نوروز 94، واقع در شهر ملایر، با هدف خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به هموطنان به خصوص همشهریان استان همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۲۰
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جایگاه عرضه سوخت «پارس» که عملیات اجرایی احداث آن از 25 اسفند 92 آغاز شده بود امروز 25 اسفند ماه 93 پس از گذشت یک سال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان با بیان اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت 780 متر مربع احداث شده است، تصریح کرد: هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب هزینه خرید زمین در مجموع به مبلغی بالغ بر 13 میلیارد ریال رسیده است.

صادق فریدی از وجود دو باب مخزن 45 هزار لیتری برای فرآورده‌های نفتی بنزین معمولی در این جایگاه خبر داد و افزود: جایگاه مذکور دارای دو سکوی بنزین، مجهز به 4 تلمبه دو نازله از نوع گیلبارکو است.

وی بیان کرد: این جایگاه در مسیر خیابان 24 متری شهید نصیری شهر ملایر واقع شده و در آینده پيش‌بيني مي‌شود نياز جمع كثيري از شهروندان را برآورده کند.

مدیر شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي منطقه همدان با تأکید بر تحقق اصل 44 قانون اساسی خاطرنشان کرد: جایگاه پارس توسط بخش خصوصی هدایت می‌شود و اکنون برای 10 نفر شغل مستقیم فراهم شده است.

وی یادآور شد: در مرحله اول بهره‌برداري از اين جایگاه عرضه فرآورده بنزین معمولی مد نظر بوده اما پيش‌بيني می‌شود در آینده نزدیک با فراهم شدن زیرساخت‌ها در جایگاه پارس سوخت بنزین سوپر نیز عرضه شود.

فریدی ابراز داشت: با راه‌اندازی این جایگاه، فروش روزانه 30 هزار لیتر بنزین معمولی به مصرف كنندگان بخش حمل و نقل پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات