مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود گفت: در راستای برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در سال 94 گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون شاهرودی برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۰۵۵۱۶
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۳

حجت الاسلام مهدی رعایتی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه تاکنون چهار جلسه در راستای اجلاسیه شهدای شاهرود توسط کمیته روحانیون برگزار شده است اظهار کرد: کمیته روحانیون اجلاسیه شهدا تاکنون چهار جلسه در راستای برگزاری مسئولیت های محوله به این کمیته برگزار و برنامه ها را پیگیری کرده است.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد در سال 94 گردهمایی بزرگ طلاب و روحانیون شاهرودی برگزار شود و پیش بینی می شود بیش از هزار نفر از روحانیون شاهرودی در این همایش حضور یابند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون شاهرود با بیان اینکه نقش روحانیون در دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است اظهار کرد:تلاش می شود تا بتوانیم با برگزاری این همایش در تجلیل از روحانیون پیشکسوت و ایثارگر گامی برداریم و قدردان رشادت های شهدای رروحانی باشیم.

رعایتی تصریح کرد: کار تهیه و تدوین اطلاعات شهدا روحانی و طلبه شهرستان شاهرود با همکاری کنگره شهدا شهرستان انجام شده است و پرونده این عزیزان تکمیل شده است.

وی با تأکید بر تلاش برای اجرای هر چه باشکوهتر اجلاسیه شهدای شهرستان های شاهرود و میامی اظهار کرد: تلاش داریم به عنوان عضوی کوچک از جامعه بتوانیم ادای دینی نسبت به شهدا و خانواده های معظم آنها داشته باشیم و امید است که مقبول شهدا و رضای خدا قرار گیرد.

�یان واگذار شده است و با توجه به اهمیت و حساسیت کار باید تلاش شود کار با جدیت آغاز و دنبال و از همه ظرفیت دانشجویان فعال و صاحب ایده استفاده شود.

در این جلسه در خصوص نحوه اجرای نمایشگاه،محیط برگزاری و چیدمان و انجام نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد.

خاطر نشان می شود اجلاسیه 1026 شهید شهرستان شاهرود اول تا سوم اردیبهشت ماه 94 در مصلی نمازجمعه شاهرود جنب گلزار مطهر شهدا این شهر برگزار و برنامه های مقدماتی اجلاسیه نیز از 20 فروردین ماه آغاز خواهد شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها